تحلیلگر وال استریت: بعید است خانواده بایدن این بار از طرح های مالی مشکوک خلاص شوند

© AFP 2023 / Win McNameeتحلیلگر وال استریت: بعید است خانواده بایدن این بار از طرح های مالی مشکوک خلاص شوند
تحلیلگر وال استریت: بعید است خانواده بایدن این بار از طرح های مالی مشکوک خلاص شوند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2022
اشتراک
عضو کنگره در ۱۰ آوریل به فاکس نیوز گفت که "چیزی" در مورد پوشش مطبوعات جریان اصلی ایالات متحده از رسوایی هانتر بایدن رخ داده است، که نشان می دهد ممکن است کیفرخواست علیه هانتر صادر شود.
به گزارش اسپوتنیک، عضو کنگره جیم جردن در گفتگو با مجری برنامه فاکس نیوز ماریا بارتیرومو، روز یکشنبه خاطرنشان کرد که نیویورک تایمز و واشنگتن پست داستان لپ تاپ هانتر بایدن را که قبلاً توسط آنها به عنوان "اطلاعات نادرست روسیه" برچسب زده شده بود، در میان گزارش ها مبنی بر تشدید تحقیقات وزارت دادگستری در مورد فعالیت های تجاری هانتر بازبینی کردند.
سی‌ان‌ان در ۳۰ مارس گزارش داد که تحقیقات وزارت دادگستری در مورد هانتر بایدن "در ماه‌ های اخیر افزایش یافته است" و افزود که "شاهدان زیادی در حال ارائه شهادت به بازرسان فدرال بودند و انتظار می‌رود در هفته‌ های آینده مصاحبه‌ های بیشتری ارائه کنند."
علاوه بر این، به گفته منابع نیویورک پست، اخیراً از یکی از شاهدان در تحقیقات فدرال در حال انجام خواسته شد تا فردی را که از او به عنوان "مرد بزرگ" یاد می شود، شناسایی کند.
پیش از این، تونی بوبولینسکی شریک تجاری سابق هانتر بایدن، ادعا کرده بود که "مرد بزرگ" نامی مرموز برای جو بایدن است، که بارها هرگونه اطلاع از فعالیت های تجاری پسرش را رد کرده است.
معمولاً شاهدان و سایرین در دادگاه‌های هیئت منصفه از اظهار نظر عمومی در اینجا منع می‌شوند، بنابراین من این خبر را با تردید می‌بینم.
چارلز اورتل
تحلیلگر وال استریت و روزنامه‌ نگار تحقیقی
به گفته وی، خبرنگاران جسور و واقعی تحقیقی این ایمیل "مرد بزرگ" را قبل از انتخابات ۲۰۲۰ افشا کردند. مضحک است که باور کنیم جو بایدن به طور قانونی ثروت خود را به عنوان یک "خدمتکار" و "خدمت‌ خواه" عمومی به دست آورده است. حسابداران جدی FBI و پزشکی قانونی اگر سوابق خانواده بایدن را بررسی کنند، احتمالاً انبوهی از شواهد دال بر فساد و فرار مالیاتی پیدا خواهند کرد.
اورتل به هیچ وجه از بررسی های فزاینده در مورد خانواده بایدن شگفت زده نمی شود. به گفته تحلیلگر وال استریت، از زمانی که جو بایدن از رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری سال ۱۹۸۸ کناره گیری کرد و اعتراف کرد که یک دروغگوی سریالی بوده، برند بایدن برای دهه ها لکه دار شده است.
به گفته این تحلیلگر، جو بایدن علیرغم حضور در کاخ سفید، به دلیل اشتباهات سیاسی داخلی و خارجی خود، انتقادهایی را از هر دو طرف در حوزه سیاسی آمریکا برانگیخت.
اورتل می‌گوید: آنچه تغییر کرده است این است که فاجعه تاریخی جو بایدن به وضوح مشهود است. نظرسنجی‌ های واقعی احتمالاً حکایت از کشتار حماسی دموکرات‌ها و هرگز ترامپ RINO در نوامبر ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ دارد. بنابراین، قدرت‌ های پشت تاج و تخت احتمالاً بایدن را به بیرون رانند، لپ‌ تاپ و محتویات آن یکی از ابزارهای اصلی است.
میراث جو بایدن چند ماه پس از اولین سال حضورش در کاخ سفید از بین رفت. از نظر سیاسی، او در حال حاضر یک خنده سمی است که افکار خشمگینش هیچ شنونده جدی را نمی ترساند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала