تایید اطلاعات تفنگداران تسلیم شده اوکراینی توسط وزارت دفاع روسیه

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر تایید اطلاعات تفنگداران تسلیم شده اوکراینی توسط وزارت دفاع روسیه
تایید اطلاعات تفنگداران تسلیم شده اوکراینی توسط وزارت دفاع روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2022
اشتراک
وزارت دفاع فدراسیون روسیه اطلاعات بیش از هزار تفنگدار اوکراینی تسلیم شده در شهر ماریوپل را تایید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ژنرال ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه در یک جلسه توجیهی اظهار کرد که بیش از هزار نیروی دریایی اوکراینی در ماریوپول تسلیم شده اند.
وی در ادامه افزود: در شهر ماریوپول، در منطقه کارخانه متالورژی به نام ایلیچ، در نتیجه اقدامات تهاجمی موفقیت آمیز نیروهای مسلح روسیه و واحدهای پلیس جمهوری خلق دونتسک، ۱۰۲۶ سرباز اوکراینی از تیپ ۳۶ دریایی به طور داوطلبانه اسلحه ها را زمین گذاشتند و تسلیم شدند.
کوناشنکوف گفت: در میان تسلیم شدگان ۱۶۲ افسر وجود دارد و ۱۵۱ زخمی از میان تسلیم شدگان تحت مراقبت های اولیه پزشکی در محل قرار گرفتند و سپس به بیمارستان شهر ماریوپل اعزام شدند.
در ۷ مارس ۲۰۲۲، الکساندر سیمیونُف معاون فرمانده گردان وستوک جمهوری خلق دونتسک، اعلام کرد که شهر مسلح است و نیروهای امنیتی دونتسک اقدامات جنگی فعال را آغاز کردند.
در میان دیگر واحدهای اوکراینی، هنگ ملی گرای آزوف که یک پرونده جنایی علیه ستیزه جویان آن در روسیه تشکیل شده است، مقاومت می کند. نیروهای اصلی ملی گرایان در شرکت متال آزوف متمرکز شده اند، جایی که به گفته نماینده شبه نظامیان جمهوری خلق دونتسک ادوارد باسورین، تا ۳.۵ هزار نفر در آن حضور دارند.
در ۱۱ آوریل، رئیس جمهوری خلق دونتسک دنیس پوشیلین، اعلام کرد که نیروهای جمهوری کنترل بندر را به دست گرفته اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала