مراکز خرید روسیه علاقمند به افتتاح برندهای ایرانی هستند

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر مراکز خرید روسیه علاقمند به افتتاح برندهای ایرانی هستند
مراکز خرید روسیه علاقمند به افتتاح برندهای ایرانی هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.04.2022
اشتراک
موسس و مدیر عامل شورای مراکز خرید روسیه گفت: نمایندگان برندهای ایرانی می توانند قسمت های خالی بازار روسیه را ظرف سه سال اشغال کنند.
به گزارش اسپوتنیک، شورای مراکز خرید روسیه علاقمند به افتتاح فروشگاه هایی با برندهای پوشاک ایرانی برای پرکردن جایگاه های خالی بازار پس از خروج شرکت های غربی است، در حالی که به دلیل نیاز به حل و فصل تعدادی از مسائل سازمانی، این امر می تواند ظرف سه سال آینده اتفاق بیفتد.
سرویس مطبوعاتی (شورای مراکز خرید روسیه) روز سه شنبه پس از دیدار با نمایندگان بازرگانان ایرانی در سفارت ایران در روسیه اعلام کرد: روسیه علاقمند به افتتاح فروشگاه های آماده تولیدکنندگان ایرانی است، اما در روند ورود آنها به بازار روسیه، تعدادی از مسائل باید حل شود، بنابراین امسال بعید است.
نمایندگان برندهای ایرانی می توانند قسمت های خالی بازار روسیه را ظرف سه سال اشغال کنند.
اولگ وویتسخوفسکی موسس و مدیر عامل شورای مراکز خرید روسیه گفت: انتظار می رود همکاری با تولیدکنندگان ایرانی با راه اندازی حداقل ۳۰ فروشگاه خرده فروشی در روسیه یا گنجاندن برندهای ایرانی در طیف زنجیره های لباس و کفش موجود آغاز شود.
وی افزود: تولیدکنندگان ایرانی می‌خواهند در کشور ما توسعه پیدا کنند، اما بدون سرمایه‌ گذاری اضافی، مثلاً از طریق یک فروشنده داخلی که کالا را خریداری می‌کند. در ایران هیچ برند تبلیغی قابل تشخیصی در روسیه وجود ندارد، بنابراین باید پول و زمان برای ایجاد یک برند و پشتیبانی بازاریابی برای محصول سرمایه گذاری کرد.
سخنان او در پیام آمده است: علاوه بر این، برای تعیین قیمت کالاها، حل مسئله تدارکات مهم است - به نظر می رسد بهترین گزینه مسیرهای "آهسته" است که زمان بیشتری را صرف می کند، اما هزینه کمتری دارد. تا زمانی که مسائل تدارکات و گواهینامه به طور واضح حل نشده باشد، هیچ اطمینانی وجود ندارد که تولید کنندگان بتوانند کالاهای خود را در محدوده قیمتی آشنا برای خریداران روسی قرار دهند.
به گزارش سرویس مطبوعاتی شورای مراکز خرید روسیه، فروشگاه های بزرگ روسیه نیز به نوبه خود آماده ارائه مجموعه ایرانی هستند، اما به شرطی که خود تولیدکنندگان در راه اندازی شعب محلی با دفتر مدیریت خود، در زمینه برندسازی و تبلیغات پشتیبانی و سرمایه گذاری کنند.
نمایندگان بازار روسیه در این نشست با مجموعه تعدادی از کارخانه های ایران - عمدتاً پوشاک چرم، کفش و کیف با رده های قیمتی مختلف آشنا شدند. شرکت کنندگان در این نشست همچنین درباره سفر صاحبان مراکز خرید روسیه به ایران برای آشنایی با تولیدات داخلی و مراکز خرید ترکیبی از کالاهای برند و بومی بحث و تبادل نظر کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала