در طول یکشبانه روز گذشته کرونا جان ۲۸ ایرانی را گرفت

© AP Photo / Ebrahim Norooziدر طول یکشبانه روز گذشته کرونا جان ۲۸ ایرانی را گرفت
در طول یکشبانه روز گذشته کرونا جان ۲۸ ایرانی را گرفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.04.2022
اشتراک
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۴۰ هزار و ۶۷۸ نفر رسید.
به گزارش اسپوتنیک، از دیروز تا امروز ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۷۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در ایران شناسایی شد که ۳۷۸ نفر از آنها بستری شدند.
مجموع بیماران کووید-۱۹ در ایران به ۷ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۵۰۵ نفر رسید.تا کنون ۶ میلیون ۹۲۷ هزار و ۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
یک هزار و ۴۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۰ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۲۵۶ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در ایران انجام شده است.
تا کنون ۶۴ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۴۱۰ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۳۷۴ نفر دُز دوم و ۲۶ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۱۶۳ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۷ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۹۴۷ دُز رسید.
در شبانه روز گذشته ۹۷ هزار و ۱۰۹ دُز واکسن کرونا در ایران تزریق شده است.
در حال حاضر ۳۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۹۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала