صرف غذا در ارتفاع ۵۰ متری با حمل و نقل جرثقیلی در اندونزی +ویدئو، عکس

© Photo / Vimeo/ Dasha Aksyutaرستوران به نام «White Rabbit»
رستوران به نام «White Rabbit»  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.04.2022
اشتراک
رستورانی در اندونزی غذا را در ارتفاع ۵۰ متری سرو می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی رستورانی در اندونزی افتتاح شده است که این رستوران، یکی از جاذبه‌های جدید گردشگری در جاکارتا، پایتخت اندونزی می‌باشد. این رستوران که "سالنی در آسمان" نام دارد مشتریان را با جرثقیل تا ارتفاع ۵۰ متری از سطح زمین بالا می‌برد تا آنها صرف غذا را در چنین ارتفاعی تجربه کنند.
رستوران "سالنی در آسمان" که حدود ۱۰ روز پیش کار خود را آغاز کرد اولین رستوران در اندونزی است که مشتریان بین زمین و آسمان غذای مورد علاقه‌ی خود را میل می‌کنند. مشتریان این رستوران با کمربند و حفاظ ویژه به صندلی خود متصل می‌شوند. هرکدام از هشت میز این رستوران چهار صندلی دارد. اما پیش از این، رستوران معلق در دبی مورد توجه توریست‌ها و افرادی که تمایل زیادی به تجربه‌ی چنین هیجاناتی داشتند بود.
جمعی از کاربران ایرانی با کنایه به بی‌ارزش بودن ریال ایران عنوان می‌کنند اگر هزینه سفر به خارج از کشور را داشته باشند صرف غذا در ارتفاع را نیز تجربه خواهند کرد. برخی از کاربران اما از رویاپردازی خود می‌گویند و این تجربه را شبیه به یک فرشته در آسمان می‌دانند که در فضای بسیار زیبا و سراسر آرامش در حال خوردن غذای مورد علاقه‌ی خود هستند.
گروهی از کاربران هم تجربه‌ی غذا خوردن در ارتفاع را دوست ندارم و عنوان می‌کنند این شرایط به آنها استرس می‌دهد و نمی‌توانند با آسودگی خاطر غذای خود را میل کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала