روسیه اطلاعات مربوط به آمادگی کی‌یف برای تحریکات در اوکراین را به سازمان ملل تحویل داد

© Photo / Dnronlineروسیه اطلاعات مربوط به آمادگی کی‌یف برای تحریکات در اوکراین را به سازمان ملل تحویل داد
روسیه اطلاعات مربوط به آمادگی کی‌یف برای تحریکات در اوکراین را به سازمان ملل تحویل داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.04.2022
اشتراک
معاون اول نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل گفت: روسیه داده های مربوط به اقدامات تحریک آمیز در اوکراین توسط کی‌یف را به سازمان ملل تحویل داده است.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل گفت: روسیه داده های مربوط به اقدامات تحریک آمیز در اوکراین توسط کی‌یف را به سازمان ملل تحویل داده است.
پولیانسکی در نشست شورای امنیت این سازمان بین المللی گفت: در چند روز اخیر، ما اطلاعاتی را در مورد تحریکات بعدی به سازمان ملل ارسال کرده ایم.
به گفته وی، این شامل کشف صحنه ای گورهای دسته جمعی در روستای راکووکا در نزدیکی کی‌یف است. این دیپلمات گفت: "خبرنگاران رسانه های خارجی از قبل وارد شهر کرمننایا شده اند. هدف آنها ضبط تحریک آمیز از سوی نیروهای مسلح اوکراین با گلوله باران آمبولانس های حامل بیماران ظاهرا توسط ارتش روسیه است".
پولیانسکی گفت: در شهر ایرپن، در منطقه کی‌یف، یک تحریک طبق طرح بوچا انجام می شود. کارکنان نیروهای امنیتی ارتش اوکراین قصد دارند اجساد غیرنظامیانی را که در اثر گلوله باران کشته شده اند از سردخانه بیمارستان شهر در خیابان پولوایا به زیرزمین یکی از ساختمان ها در حومه شرقی شهر بیاورند. سپس، در منطقه جنگلی پوشچا-ودیتسکی، نیروهای امنیتی ارتش اوکراین یک اقدام صحنه‌سازی شده با تیراندازی یک گروه اطلاعاتی ادعایی روسی که برای کشتن شاهدان جنایات جنگی ادعایی روسیه به ایربین وارد شده‌اند، ترتیب می‌دهد. در همان زمان، اجساد سربازان اسیر روسی که قبلاً توسط نظامیان اوکراین زیر شکنجه کشته شده بودند، به عنوان مدرک "غیرقابل انکار" در جنگل ارائه می شود.
به گفته پولیانسکی، فدراسیون روسیه منتظر رسانه های غربی برای پخش مطالب ویدئویی از این اقدام صحنه سازی شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала