سلنا گومز: چهار سال و نیم است از اینترنت دورم! +عکس، ویدئو

© AP Photo / Rich Fury/InvisionSelena Gomez performs at the Staples Center on Friday, July 8, 2016, in Los Angeles
Selena Gomez performs at the Staples Center on Friday, July 8, 2016, in Los Angeles - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.04.2022
اشتراک
سلنا گومز بهبود سلامت روان خود را مدیون دوری از اینترنت و آفلاین بودن عنوان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سلنا ماری گومز، خواننده و بازیگر فعال ۲۹ ساله‌ی آمریکایی در برنامه صبح بخیر آمریکا – Good Morning America درباره‌ی تحول در زندگی‌اش و حال بهتری که با فاصله گرفتن از اینترنت به دست آورده است گفت.
وی در این باره گفت: "من چهار سال و نیمه که در اینترنت نبوده‌ام. این زندگی من را کاملاً تغییر داده است. من خوشحال‌تر هستم. حضور بیشتری دارم. بیشتر با مردم ارتباط برقرار می‌کنم. این به من احساس عادی بودن می‌دهد. بزرگ شدن در کانون توجهات قطعا چیزهای زیادی به من آموخت. من نمی‌توانم باور کنم که از نظر ذهنی در جایی که الانم هستم من اقدامات لازم را انجام دادم تا خودم را از آن فضا دور کنم چون این طبیعی نیست. من واقعاً می‌خواهم مردم درک شوند، دیده شوند و شنیده شوند. اگر من برای چیزی معروف شده باشم، امیدوارم فقط به دلیل اهمیت دادن من به مردم باشد. من خیلی خوشحالم که به تنهایی، مستقل، قوی، با اعتماد به نفس وارد این فصل از زندگیم می‌شوم، این تنها چیزیه که واقعا می‌خواهم. من هیجان زده هستم."
گفتنی‌ست که سلنا گومز به همراه مادرش مندی تیفی و تاجر دانیلا پیرسون شرکت سلامت روان Wondermind را راه‌اندازی کرده‌اند که منابع سلامت روان را به صورت آنلاین و رایگان به کاربران ارائه می‌کند.
کاربران بسیاری ضمن خوشحالی از بهبود وضعیت جسمی این هنرمند مشهور و محبوب، با نظر وی نیز موافق هستند و معتقدند دوران قبل از ورود دنیای مجازی به زندگی مردم برای آنها بسیار بهتر، شیرین‌تر و سازنده‌تر بود. اما جمعی از این کاربران ضمن تایید نظرات مطرح شده بر این باورند که اگر به درستی از فضای مجازی استفاده شود و یا برای استفاده از این ابراز مهم، فرهنگ‌سازی شود کاربران کمتر آسیب‌پذیر خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала