ابراز تمایل پنتاگون برای "مشاهده شکست روسیه" در عملیات ویژه در اوکراین

CC BY-SA 2.0 / Arlington County / Arlington County, as seen from the airابراز تمایل پنتاگون برای "مشاهده شکست روسیه" در عملیات ویژه در اوکراین
ابراز تمایل پنتاگون برای مشاهده شکست روسیه در عملیات ویژه در اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2022
اشتراک
جان کربی، سخنگوی پنتاگون اعلام کرد ایالات متحده آمریکا می خواهد شاهد شکست روسیه در جریان عملیات ویژه نظامی در اوکراین باشد.
به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت: "ما می خواهیم ببینیم که آقای ولادیمیر پوتین و ارتش روسیه چگونه در این نبرد در خاک اوکراین شکست می خورند."
کربی در عین حال از پاسخ به این سوال که آیا ایالات متحده آماده حمایت از حمله نیروهای مسلح اوکراین به کریمه روسیه و همچنین جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک است، خودداری کرد.
آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2022
سفیر روسیه : تحویل سلاح به اوکراین می تواند آمریکا و روسیه را به رویارویی نظامی سوق دهد
وی گفت:"من وارد جزئیات عملیات آینده نخواهم شد. آنچه من حاضرم بگویم این است که به حمایت از اوکراین در تلاش‌هایش برای حفاظت از شهروندان و حاکمیتش ادامه خواهیم داد."
پیش از این، سخنگوی ارتش آمریکا یادآور شده بود که ارتش اوکراین می تواند از اطلاعاتی که از پنتاگون دریافت می کند برای انجام عملیات تهاجمی استفاده کند.
7 آوریل، مارک میلی رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده اعلام کرد که طرف آمریکایی به همراه شرکای خود 60000 سامانه ضد تانک و 25000 سامانه ضدهوایی را به ارتش اوکراین واگذار کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала