چهار دلیل اصلی از بین رفتن دوستی ها

© Photo / Press Center of the International Children's Social Program PJSC Gazprom "Football for Friendship"چهار دلیل اصلی از بین رفتن دوستی ها
چهار دلیل اصلی از بین رفتن دوستی ها  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.04.2022
اشتراک
باربارا گرینبرگ، دانشمند روانشناس دلایلی را نام برد که منجر به از بین رفتن دوستی ها می شود. او در مصاحبه ای با Psychology Today در مورد اینکه چگونه خودخواهی، خانواده و عشق می تواند به دوستی ها آسیب برساند و منجر به از هم پاشیدن آنها شود صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، خانم گرینبرگ از داده های مطالعه ای بر روی 577 نفر بالای 18 سال استفاده می کند که چهار دلیل اصلی از بین رفتن دوستی ها را شناسایی کرده است. این روانشناس خاطرنشان می کند که یکی از آنها خودخواهی است. فریبکاری و عدم اعتماد به دوستی در نهایت به پایان آن می انجامد.
روانشناس تفاوت های اصلی را در دوستی برای زنان  و مردان را ذکر کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2022
روانشناس تفاوت های اصلی را در دوستی برای زنان و مردان را ذکر کرد
همچنین این روانشناس تاکید کرد: تأثیر خانواده می تواند بر ادراک دایره اجتماعی تأثیر منفی بگذارد. حتی نزدیک ترین دوستی ها تحت فشار والدین یا اقوام از بین می رود.
در شرایط دوستی بین زن و مرد، احساس عاشق شدن به مانعی جدی برای برقراری ارتباط تبدیل می شود. به گفته این متخصص، دختران اغلب به طور ناگهانی دوستی خود را با یک پسر در صورتی که متوجه خلق و خوی عاشقانه او شوند، خاتمه می دهند.
یکی دیگر از دلایل عدم توافق و اختلاف بین دوستان، نبود دیدارها و ارتباط منظم است. خانم گرینبرگ خاطرنشان می کند، این شایع ترین دلیل برای از بین رفتن دوستی های مردانه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала