تعمیرکار موبایل در ایران، کیف پول 400 میلیون تومانی رمز ارز را خالی کرد

© Fotolia / Marek Yuralaitsتعمیرکار موبایل در ایران، کیف پول 400 میلیون تومانی رمز ارز را خالی کرد
تعمیرکار موبایل در ایران، کیف پول 400 میلیون تومانی رمز ارز را خالی کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2022
اشتراک
رئیس پلیس فتای تهران از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به سرقت چهار میلیارد ریالی از کیف پول دیجیتالی مشتری خود کرده بود، خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی در این‌باره گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه کیف پول الکترونیکی وی مورد سرقت قرار گرفته و ۴۰۰ میلیون تومان از آن برداشت شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتای تهران بزرگ قرار گرفت و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که شاکی اخیرا به یک تعمیرکار تلفن همراه مراجعه کرده و گوشی تلفن همراه خود را به دست او سپرده است.
وی با بیان اینکه با کسب این اطلاعات مأموران تحقیقات خود را آغاز کرده و سرنخ‌هایی را به دست آوردند، تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که سارق همان تعمیرکار موبایل گوشی تلفن همراه هوشمند شاکی است که بلافاصله با هماهنگی قضایی این فرد دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.
جزئیات جدید سرقت از خانه نماینده مجلس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.09.2019
جزئیات جدید سرقت از خانه یک نماینده مجلس ایران
گودرزی ادامه داد:‌ با بازجویی از متهم وی به جرم خود اعتراف کرد و معترف شد که با سوءاستفاده از بی دقتی مالباخته در نگهداری کیف پول رمز ارز و عدم استفاده از رمز روی برنامه های کاربردی گوشی تلفن همراه به کیف پول دیجیتالی وی دسترسی پیدا کرده و اقدام به خالی کردن آن کار کرده است.
به گفته رییس پلیس فتای تهران، فرد خاطی روانه دادسرا شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала