بازتاب بی‌محلی به بایدن در کاخ سفید هنگام حضور اوباما +ویدئو

© REUTERS / Jonathan Ernstنامه ژنرال‌های آمریکایی بازنشسته علیه بایدن
نامه ژنرال‌های آمریکایی بازنشسته علیه بایدن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2022
اشتراک
جمع شدن حضار دور رئیس‌جمهور اسبق آمریکاو سرگردانی و بی‌توجهی به بایدن بازتاب فراوانی در فضای مجازی داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، در تصاویری از اولین حضور اوباما در کاخ سفید پس از ترک قدرت، جو بایدن سرگردان و تنها، در حالی دیده می‌شودکه حضار دور رئیس‌جمهور اسبق آمریکا جمع شده‌اند، این موضوع بازتاب فراوانی داشته است.
باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا روز سه‌شنبه پنجم آوریل در کاخ سفید حضور یافت تا دوازدهمین سالگرد راه‌اندازی قانون "مراقبت مقرون به صرفه" که با نام "اوباماکر" شناخته می‌شود را به همراه معاون سابقش که اکنون رئیس‌جمهور آمریکاست، جشن بگیرد؛ اما تصاویر منتشر شده از این مراسم حاکی از بی‌توجهی به بایدن می‌باشد.
در ویدئوی منتشر شده دیده می‌شود که اوباما پس از ایراد سخنرانی خود، در حال دست دادن با طرفداران و سیاستمداران دیگر در اتاق شرقی کاخ سفید است در حالی که جو بایدن سرگردان و مبهوت به نظر می‌رسد. همچنین در ویدئوی دیگر، رئیس‌جمهور آمریکا در حالی دیده می‌شود که پشت اوباما و کامالا هریس معاون خود که با مردم دست می‌دادند، ایستاده و بدون این که به او توجهی شود مشغول تماشا است.
این موضوع بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است و کاربران نظرات متفاوتی را عنوان می‌کنند. کاربرانی احتمال می‌دهند که این ویدئو به طور عمد منتشر شده باشد تا زمینه جایگزینی اوباما یا هریس را فراهم کنند. کاربرانی با کنایه می‌گویند رئیس‌جمهور آمریکا تحت شعاع حضور رئیس سابق خود در کاخ سفید، نادیده گرفته شده و گمشده به نظر می‌رسد. یکی از کاربران هم در توئیتی نوشت: "حدس می‌زنم می‌دانیم که واقعاً چه کسی کاخ سفید را اداره می‌کند و آن جو نیست!"
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала