اظهارات جنجالی کارشناس تلویزیون خطاب به مردم: به جای گوجه، سیب بخورید +ویدئو، عکس

© Photo / PixabayGenetically modified foods
Genetically modified foods - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2022
اشتراک
اظهارات عجیب کارشناس تلویزیونی به دنبال گرانی گوجه در ایران با واکنش‌های منفی کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، افزایش بی‌سابقه قیمت گوجه فرنگی در ایران در روزهای گذشته به حدی بوده است که قیمت هر کیلو گوجه فرنگی در واحدهای خرده فروشی برخی شهرها به ۴۰ هزار تومان هم رسیده است. جهش قابل توجهی قیمت گوجه در ایران با واکنش‌های مختلف اتحادیه‌های میوه در شهرهای مختلف این کشور و توضیحات آنها همراه شده است.
ضمن اینکه شهروندان ایرانی این صحبت‌ها را قابل توجیه نمی‌دانند، انتشار ویدئویی از بخشی از صحبت‌های یک کارشناس تلویزیونی که خطاب به مردم عنوان می‌کند به جای گوجه سیب درختی بخورید آنان را به شدت عصبانی کرده است.
کاربران با خشم عنوان می‌کنند چرا در ایران به جای توجه به تولید و تقاضا و سیستم نظارتی عرضه در بازار، مدیران و کارشناسان برای توجیه مسائل تلاش می‌کنند و برای آنها دلیل می‌آورند؟! کاربران فراوانی ضمن ابراز تاسف از اینکه هر بار کمبودی در بازار به وجود می‌آید کارشناسان شروع به جایگزین کردن کالا و محصول دیگری برای آن می‌کنند و صورت مسئله را پاک می‌کنند.
کاربرانی نیز عنوان می‌کنند این اولین بار نیست که تلویزیون ایران به جای تحلیل مسائل و ریشه‌یابی و پرداختن به حل آنها کارشناسانی را به برنامه‌ها دعوت می‌کنند که به مردم نخوردن، کم خوردن، جایگزین کردن را توصیه و پیشنهاد می‌دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала