رایزنی اوکراین درباره ارتقای سطح کمک ها از اروپا به کی یف

© REUTERS / Valentyn Ogirenkoرایزنی اوکراین درباره ارتقای سطح کمک ها از اروپا به کی یف
رایزنی اوکراین درباره ارتقای سطح کمک ها از اروپا به کی یف  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2022
اشتراک
دیمیتری کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین گفت که با "گروه هفت" درباره رساندن سطح کمک های نظامی و بشردوستانه به اوکراین به "سطحی جدید" گفتگو کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، وزیر امور خارجه اوکراین دیمیتری کولبا در توئیتر خود نوشت: "من از دعوت وزرای کشورهای گروه هفت قدردانی می کنم. ما درباره راه‌هایی برای رساندن کمک‌های نظامی، اقتصادی و بشردوستانه به اوکراین به سطحی جدید گفتگو کردیم. اوکراین یک معامله عادلانه ارائه می‌کند: جهان همه حمایت‌های لازم را به ما ارائه ‌کند و ما در اوکراین می جنگیم و پوتین را شکست می دهیم."
از سوی دیگر امروز، معاون وزارت خزانه داری آمریکا در مصاحبه ای اعلام نمود که :" با متحدان و شرکای خود اقتصاد روسیه را محدود کردیم و قصد داریم این روند را ادامه دهیم. به گزارش اسپوتنیک، والی آدیمو معاون وزارت خزانه داری آمریکا اظهار داشت که آمریکا و هم پیمانان غربی اش به اعمال محدودیت علیه اقتصاد روسیه ادامه خواهند داد.

والی آدیمو معاون وزارت خزانه داری آمریکا در مصاحبه با سی ان ان گفت:" با متحدان و شرکای خود اقتصاد روسیه را محدود کردیم و قصد داریم این روند را ادامه دهیم."
مجموعه موشکی ضد هوایی جدید  بوک بی همتا در جهان،  به زودی در ارتش روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2022
وزارت دفاع روسیه: تاکنون بیش از 400 پهپاد و 1900 تانک اوکراین منهدم شده است

گفتنی است، روسیه بامداد روز 24 فوریه با صدور فرمان پوتین عملیات ویژه نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور روسیه هدف از این عملیات را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" توصیف کرد.

وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را مورد هدف قرار می دهد و غیرنظامیان را هیچ خطری تهدید نمی کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала