تور جام جهانی قطر ۱۴۰ میلیون تومان +عکس

© Photo / IRNAورزشگاه لوسیل قطر
ورزشگاه لوسیل قطر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2022
اشتراک
هزینه تورهای ویژه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر چیزی در حدود ۵۰ میلیون تومان تا ۱۳۷ میلیون تومان است.
به گزارش اسپوتنیک، محمد میرانی، رئیس کمیسیون گردشگری اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر می‌گوید هنوز مجوز تور جام جهانی قطر برای آژانس‌های هواپیمایی صادر نشده است. اما با این حال برخی از آژانس‌های هواپیمایی فروش تور جام جهانی را شروع کرده‌اند و قیمت‌هایی بین ۵۰ میلیون تومان تا ۱۳۷ میلیون تومان دارند.
وی در ادامه افزود: "حدود هشت ماه تا جام جهانی قطر باقی مانده است. خرید بلیط تماشای بازی‌های جام جهانی برای ایرانی‌ها آسان نیست و در حال حاضر تنها کسانی که دارای ویزا و کارت اعتباری بین‌المللی هستند می‌توانند بلیط بخرند. مرحله دوم بلیط فروشی فیفا از روز گذشته ۱۵ فروردین ماه آغاز شد. فروش بلیط‌های جام جهانی قطر تا ساعت ۱۳:۳۰ روز ۸ اردیبهشت از طریق فیفا ادامه خواهد داشت.
میرانی، عضو هیئت مدیره ایران و قطر گفت: "در صورت صدور مجوز برای تورهای جام جهانی، ایرانیان می‌توانند در تور ۱۳ روزه با ۱۰۰ میلیون تومان بازی‌های ایران را تماشا کنند. برخی از خطوط هوایی از قبل تورهای جام جهانی قطر را ارائه می دهند و هزینه نیز به تعداد بازی‌ها و تور بستگی دارد.
اما مدیر فروش یکی از آژانس‌های مسافرتی در این رابطه چنین عنوان کرد: "تور سه روزه، هفت روزه و ۱۱ روزه برای جام جهانی قطر داریم. هزینه یک تور سه روزه ۲۸۰۰ دلار، یک تور هفت روزه ۳۸۰۰ دلار و یک تور ۱۱ روزه در جام جهانی ۴۸۰۰ دلار خواهد بود. یعنی با نرخ دلار فعلی، تور سه روزه حدود ۷۹ میلیون تومان، تور هفت روزه ۱۰۸ میلیون تومان و تور ۱۱ روزه حدود ۱۳۷ میلیون تومان است."
کاربران ایرانی با کنایه به هزینه تور جام جهانی واکنش نشان می‌دهند. برخی عنوان می‌کنند که باید زندگی خود را بفروشیم تا با این وضعیت بتوانیم به قطر سفر کنیم. و یا این سوال را مطرح می‌کنند که احتمالا دلیل این گرانی بی‌ارزش شدن پول ما نیست؟! این کاربران عنوان می‌کنند باید به اینکه هم توجه کرد که واحد پول بین‌المللی دویست و هفتاد برابر ریال ما است.
کاربرانی هم به افرادی که قصد دارند برای تماشای مسابقات به قطر سفر کنند توصیه می‌کنند خود بلیط صندلی و هواپیما را تهیه کنند چراکه بسیاری از آژانس‌های مسافرتی به گونه‌ای حساب می‌کنند که هزینه دو برابری و تقریبا هزینه دو نفر را می‌گیرند. جمعی از کاربرانی عنوان می‌کنند با مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان می‌توانند بسیاری از مشکلات خود را حل کنند و اگر علاقه‌ای به تماشای این بازی‌ها داشته باشند آنها را از طریق تلویزیون دنبال می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала