اعلام حمایت نظامی بیشتر ناتو از اوکراین

© AFP 2023 / John Macdougallدبیرکل ناتو پس از نشست وزرای خارجه اعلام نمود که کشورهای عضو ناتو حمایت نظامی خود از اوکراین را گسترش خواهند داد.
دبیرکل ناتو پس از نشست وزرای خارجه اعلام نمود که کشورهای عضو ناتو حمایت نظامی خود از اوکراین را گسترش خواهند داد.  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2022
اشتراک
دبیرکل ناتو پس از نشست وزرای خارجه اعلام نمود که کشورهای عضو ناتو حمایت نظامی خود از اوکراین را گسترش خواهند داد.
به گزارش اسپوتنیک، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو گفت، کشورهای عضو این ائتلاف حمایت نظامی خود از اوکراین را گسترش خواهند داد.

دبیرکل ناتو پس از نشست وزرای خارجه این ائتلاف در بروکسل گفت: "ما در مورد وضعیت اوکراین گفتگو کردیم، همه ما در خصوص لزوم گسترش حمایت از اوکراین و انجام کارهای بیشتر برای اینکه ارتش اوکراین بتواند بهتر از خود دفاع کند، توافق کردیم."
سوی دیگر امروز، لیز تراس، وزیر امور خارجه انگلیس گفت که با شرکای خود در گروه 7 بر روی اقداماتی علیه بانک های جدیدی از روسیه کار می کند.

به گزارش روزنامه "تلگراف"، تراس گفت: "من با شرکای خود در گروه هفت کار می کنم تا علیه بانک های روسیه اقدامات بیشتری انجام دهیم." تراس همچنین گفت که در حال مذاکره با شرکای خود درگروه هفت در خصوص شرایط امتناع از واردات نفت، گاز و زغال سنگ از روسیه است.
سرگئی ناریشکین، مدیر سازمان اطلاعات خارجی روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2022
مقام روس: به عقیده آمریکایی ها، ناتو باید تلاش کند اوکراین را برای روسیه همچون افغانستان کند
وی از شرکای خود در گروه هفت خواست تا بنادر را بر روی کشتی‌ های روسی ببندند و طلای روسیه را برای پوتین "غیرقابل دسترس کنند". پیشتر وزیر خارجه انگلیس یادآور شد که وزرای خارجه کشورهای گروه هفت و ناتو در این هفته با یکدیگر دیدار می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала