پاکسازی محیط زیست از زباله‌های رها شده روز طبیعت توسط نوازنده مطرح کمانچه +ویدئو

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Акция по уборке берега и акватории озера Байкал от мусора
Акция по уборке берега и акватории озера Байкал от мусора - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2022
اشتراک
کیهان کلهر به جمع آوری زباله های روز سیزده بدر پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، تصاویر و ویدئوهایی از کیهان کلهر موسیقدان و نوازنده مطرح کمانچه همراه با تنی چند از دوستانش در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد آنها در روز ۱۴ فروردین، فردای روز طبیعت و سیزده بدر به جمع آوری زباله‌های رها شده در طبیعت پرداختند.
زهره سلطان آبادی، همسر کیهان کلهر در صفحه اینستاگرامش نوشت: "روز پاکسازی طبیعت از زباله‌هایی که برخی هموطنان در "روز طبیعت" از خود، سفره‌ها، قلیان‌ها و منقل‌هایشان بجا نهاده‌اند. بسیار ممنونم از بزرگوارانی که "کیهان کلهر" را در این روز تنها نگذاشتند.
دوستان باشگاه سوارکاری شبدیز، برادرم پیمان، آقای حسین گودرزی، آقای فرهنگ فاضلی، آقای علی قورچیان، آقای علی پیروزی و خانم بهاور و آقای سامان مرادیفر، گلناز خانم مرادیفر، آقای موعود و جناب رامین حکمت‌آرا، آقای مصطفی سالمی و شیما قدیمی جانم و خانم الهه عسگری و آقای فرزاد شمس، خانم و آقای گلبوستانی، آقا ذکی و مدیریت شهرک حافظیه.‌"
کاربران فراوانی ضمن تحسین این گروه عنوان می‌کنند بسیار پسندیده است این کار زیبایی که برای محیط زیست انجام می‌دهند و چقدر ساده و بی‌توقع این عزیزان محیطی را که شهروندان سیزده بدر خود را در آنجا گذراندند و زباله‌های خود را رها کردند پاکسازی می‌کنند.
جمعی از کاربران این حرکت را یک رفتار صحیح و وظیفه‌ی شهروندی می‌دانند که می‌تواند برای نسل جوان الگو باشد. کاربرانی نیز معتقدند این حرکت بایستی توسط بسیاری از مدیران و سلبریتی‌ها انجام شود تا مردم را با خود همراه کنند و مشوق آنها باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала