مسابقه هالک ایرانی و مارتین فورد بار دیگر کنسل شد +ویدئو، عکس

© Photo / SAJAD GHARIBIسجاد غریبی، هرکول ایرانی
سجاد غریبی، هرکول ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2022
اشتراک
با اعلام مارتین فورد مسابقه او با سجاد غریبی لغو شد.
به گزارش اسپوتنیک، در حالیکه مبارزه بین هالک ایرانی و فورد پس از یک بار لغو شد قرار بود در ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) برگزار شود اما مارتین فورد با انتشار پستی در اینستاگرام در ۲۴ ساعت گذشته درباره لغو مبارزه‌اش گفت و در بخشی از آن عنوان کرد: "طبیعتاً من بسیار ناامید هستم که مبارزه من با هالک ایرانی دیگه وجود نداره به ویژه با توجه به اینکه زمان زیادی را به برنامه تمرینی خود اختصاص دادم و هر کاری انجام می‌دادم تا مطمئن شوم در بهترین حالت ممکن قرار دارم."
وی چندی پیش نیز درباره سجاد غریبی گفته بود: "او چیزی که تصور می‌کردم نبود. صادقانه فکر می‌کنم او فقط دنیا را با فتوشاپ فریب داده. دیدنش از نزدیک به اندازه دیدن تصاویرش تاثیرگذار نیست. کلمه درست ناامیدکننده است. او کوچولو بود."
بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند از بابت اینکه این مبارزه پس از دو بار اعلام زمان مسابقه لغو شد ناراحت نیستند اما از این جهت که این دو نفر میلیون‌ها انسان را فریب دادند ناراحت هستند. کاربران فراوانی عنوان می‌‌کنند این اقدامات از پیش برنامه‌ریزی شده بود و برای جمع فالورهای بیشتر و دیده شده بود. این کاربران معتقدند این دو شخصیت در میان مردم فراموش شده بودند و سعی کردند با این برنامه دوباره نام خود را بر روی زبان‌ها بیاورند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала