روسیه: موضوع رای عدم اعتماد به عمران خان پس از رد خواسته‌های آمریکا مطرح شد

© Sputnik / Vitaliy Belousovنگرانی روسیه از حملات ترکیه به مواضع نیروهای کرد
نگرانی روسیه از حملات ترکیه به مواضع نیروهای کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2022
اشتراک
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اظهار داشت که موضوع رای عدم اعتماد به عمران خان پس از رد خواسته‌های آمریکا به مجلس پاکستان کشیده شد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه، روز چهارشنبه اظهار داشت که روسیه قصد دارد به همکاری با پاکستان در شرایط برابر ادامه دهد.
زاخارووا گفت: ما به نوبه خود آماده ادامه همکاری با پاکستان بر مبنای برابری و با در نظر گرفتن منافع یکدیگر هستیم.
زاخارووا این واقعیت را مورد توجه قرار داد که زمانی که از نخست وزیر پاکستان خواسته شد تا سفر خود به مسکو را لغو و سپس متوقف کند، تحت فشارهای بی رحمانه ای قرار گرفت. سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه افزود: هنگامی که این خواسته‌ها از سوی او رد شد، ایالات متحده تصمیم گرفت به سادگی فرد نافرمان را مجازات کند؛ عمران خان و گروهی از اعضای حزب وی ناگهان به صف مخالفان پیوستند و بلافاصله موضوع رای عدم اعتماد به رئیس دولت به مجلس کشیده شد.
سرنوشت عمران خان در دست دیوان عالی پاکستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.04.2022
سرنوشت عمران خان در دست دیوان عالی پاکستان
سخنگوی وزارت خارجه روسیه همچنین خاطرنشان شد که نخست وزیر پاکستان بارها اعلام کرده بود که توطئه علیه وی از خارج الهام گرفته و از خارج تامین مالی شده است.
وی تصریح کرد: ما انتظار داریم رای دهندگان پاکستانی که 90 روز پس از انحلال مجلس ملی به پای صندوق های رای می آیند، از این شرایط مطلع شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала