پیشنهاد مقام ایرانی به هواداران جام جهانی 2022 برای کاهش هزینه ها

© Photo / جام‌ جهانی فوتبالپیشنهاد مقام ایرانی به هواداران جام جهانی 2024 برای کاهش هزینه ها
پیشنهاد مقام ایرانی به هواداران جام جهانی 2024 برای کاهش هزینه ها - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.04.2022
اشتراک
فرحناکیان گفت که مخاطبان جام جهانی با اقامت در ایران هزینه هایشان تا حدود 70 درصد کاهش پیدا خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرحناکیان دبیر کمیسیون اقتصادی ایران و قطر، گفت: در زمان جام جهانی امکان استفاده از ظرفیت‌های کشورمان وجود ندارد، اما می‌توانیم پیشنهاد بدهیم تا تمرینات و مسابقات تمرینی در کشور ما برگزار شود.
وی افزود: برای تقویت روابط به سه نوع زیر ساخت نیاز داریم. روادید و مبادی ورودی است که در هیئت دولت در حال تصویب است. توسعه بستر‌های فرودگاهی و امکانات حمل و نقل از جمله این اقدامات است. هزینه مخاطب جام جهانی با اقامت در ایران تا حدود 70 درصد کاهش پیدا خواهد کرد.
فرحناکیان ادامه داد: پکیج‌های گردشگری توسط وزارت فرهنک در حال طراحی است. از حوزه دیپلماسی وزارت خارجه کمک گرفته می‌شود که شامل رویداد‌های فرهنگی خواهد بود. این برنامه بیش از 95 درصد آماده شده و در حال نهایی شدن است. تا دو میلیون نفر گردشگر برای دوهه پیش بینی شده است در حالی که ظرفیت چند هزار نفری دارد. کشور‌های دیگری هم برای این موضوع برنامه ریزی کرده‌اند، اما مزیت قیمتی و مسافتی ما را در اولویت قرار می‌دهد. تامین مایحتاج در این زمان هم موضوع مهمی است که باید از بعد تجاری به این موضوع توجه شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала