روشی ساده برای به خواب رفتن در پنج دقیقه

© Fotolia / Kastoروشی ساده برای به خواب رفتن در پنج دقیقه
روشی ساده برای به خواب رفتن در پنج دقیقه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.04.2022
اشتراک
پزشکان توصیه می کنند برای به خواب رفتن عضلات خود را شل کنید.
به گزارش اسپوتنیک، دکتر و متخصص خواب تیم باند روشی آسان برای به خواب رفتن در پنج دقیقه را نام برد و نحوه بازگرداندن الگوهای خواب را توصیه کرد. سخنان او به نقل از دیلی میرور است.
برای کسانی که برای مدت طولانی در رختخواب دراز می کشند و نمی توانند بخوابند، باند یک ورزش ساده را توصیه کرد. برای انجام آن باید روی تخت بنشینید یا دراز بکشید و سپس به آرامی تمام عضلات بدن را شل کنید و از عضلات صورت شروع کنید. پس از آن، باید شانه های خود را پایین بیاورید تا تنش از آن ها کاسته شود و بازوها را پایین بیاورید. سپس بازدم کنید و قفسه سینه را شل کنید و پاها را شل کنید. تمرین باید تا زمانی که احساس آرامش کامل در بدن ظاهر شود تکرار شود.
پس از آن، دکتر پیشنهاد می کند تمام افکار را از سر خود دور کنید و وقتی موفق شدید، خود را در بالکن تصور کنید که به دریا نگاه می کنید یا به پشت در استخر شنا می کنید. باند قول داد: "اگر این کمکی نکرد، سعی کنید کلمات "فکر نکن، فکر نکن" را بارها و بارها بیان کنید تا 10 ثانیه دیگر بخوابید."
علاوه بر این، این پزشک توجه خود را به این واقعیت جلب کرد که برای یک خواب خوب، رعایت روال روزانه مهم است، فعالیت بدنی و تمرینات آرامش بخش دلپذیر مانند یوگا، حمام کردن و گوش دادن به کتاب های صوتی را فراموش نکنید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала