بازداشت مرد آلمانی که ۸۷ بار واکسن کرونا زده بود +عکس

CC0 / Pixabay / Expression
Expression - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2022
اشتراک
‌مرد ۶۱ ساله آلمانی برای تزریق واکسن کرونا برای بار ۸۷ در مرکز واکسیناسیون شهر "درسدن" شناسایی و بازداشت شد.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های ملی آلمان اعلام کردند ‌یک مرد آلمانی که تاکنون ۸۷ بار واکسن کرونا زده و حتی در برخی روزها توانسته تا سه بار در مرکزهای مختلف درمانی، واکسن بزند در مرکز واکسیناسیون شهر "درسدن" شناسایی و بازداشت شد.
به گفته سخنگوی صلیب سرخ آلمان، یکی از کارکنان مرکز واکسیناسیون در شهر "درسدن" به یک مراجعه کننده برای زدن واکسن کرونا مشکوک می‌شود و در پی تماس کارکنان درمانی با پلیس، یک مرد ۶۱ ساله آلمانی زمانی که برای زدن دوباره واکسن به یک مرکز واکسیناسیون دیگر مراجعه کرده بود، بازداشت می‌شود. تحقیقات قضائی درباره این مرد آغاز شده و صلیب سرخ آلمان این مرد را به فروش مدارک واکسیناسیون متهم کرده است.
بر اساس گزارش‌ها او هر بار با برگه سفید و خالی واکسیناسیون به مرکز تزریق مراجعه می‌کرد و پس از تزریق واکسن با دستکاری در اطلاعات مندرج، این برگه را به کسانی می‌فروخت که با واکسیناسیون مخالف هستند. او با نام و تاریخ تولد واقعی خود، برای واکسیناسیون ثبت‌نام می‌کرد اما کارت بیمه خود را نشان نمی‌داد.
این پرونده، ضعف‌های نظام درمانی آلمان را برملا کرد که در آن داده‌های پزشکی دیجیتالی نشده و در یک مرکز سراسری ذخیره نمی‌شوند. سخنگوی انجمن درمانی ایالت " ساکسونی" می‌گوید: "در صورت ثبت‌نام سراسری واکسن‌ها یا دستکم واکسن کرونا، چنین موردی به سرعت افشا می‌شد."
کاربران نظرات متفاوتی را عنوان می‌کنند. برخی از کاربران بسیار متعجب هستند از اینکه این فرد همچنان سالم است و با کنایه عنوان می‌کنند این اتفاق به خودی خود می‌تواند یک دستاورد پزشکی باشد. کاربرانی با کنایه عنوان می‌کنند سلطان واکسن را کم داشتیم که با این ماجرا می‌توان گفت "سلطان واکسن دستگیر شد".
کاربرانی به عوارض تزریق واکسن اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند بعضی از این عوارض بسیار کلافه‌کننده است، این شخص چگونه توانسته ۸۷ بار واکسن کرونا بزند؟! کاربرانی هم با کنایه عنوان می‌کنند ممکن است واکسنی در کار نبوده و آب مقطر به او تزریق می‌شده. گروهی از کاربران اما بیان می‌کنند نظارت صحیح چقدر می‌تواند تاثیرگذار باشد و مانع شود از اینکه افرادی با اشتباهاتشان جان خود و سایر شهروندان را به خطر نیندازند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала