بازتاب تیتر جنجالی نشریه فوتبالی بریتانیا درباره دیدار با تیم ملی ایران +عکس

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Iranian football fans during a friendly match between Russia and Iran
Iranian football fans during a friendly match between Russia and Iran - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2022
اشتراک
نشریه سان انگلیس با ابراز خوشحالی از همگروهی با ایران اعلام کرد بازی نخست برای این کشور در جام جهانی رویایی خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، پس از برگزاری قرعه کشی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گروه‌های مختلف مشخص شد و این موضوع حواشی ویژه خود را به دنبال داشته است.
تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌اف اروپا هم‌گروه شد. هم‌گروهی با انگلیس و آمریکا موجب واکنش‌های متفاوتی در سطح جهان شده و برخی نیز قرار گرفتن در این گروه را به عنوان زمینه‌ای برای صعود شاگردان دراگان اسکوچیچ به مرحله حذفی می‌دانند. جدایی از این واکنش‌‌ها، نشریه سان انگلیس در تیتری جنجالی با ابراز خوشحالی از همگروهی این کشور با ایران، بازی نخست این تیم برابر یوزهای آسیایی را زمینه قهرمانی خود دانسته است.
تیم ملی فوتبال ایران روز ۳۰ آبان‌ماه به مصاف تیم ملی فوتبال انگلیس خواهد رفت. این نشریه با تیتر جنجالی "خدا را شکر به ایران خوردیم" تلاش داشته تا قرعه نایب قهرمان یورو ۲۰۲۰ را ساده و معمولی جلوه دهد. در ادامه گزارش نشریه سان آمده است: "تیم ملی انگلیس در بازی نخست با ایران شروعی رویایی خواهد داشت و این نویدی برای کسب قهرمانی است."
کاربران ایرانی در مقابل این تیتر نشریه سان انگلیس واکنش‌های تندی نشان می‌دهند. برخی از کاربران با کنایه به اینکه نشریه سان نشریه حواشی است عنوان می‌کنند بهتر است این تیتر را پای کُری خوانی فوتبالی بنویسیم و به این حواشی بیش از این دامن نزنیم. گروهی از کاربران عنوان می‌کنند باید بازی تدارکاتی با تیم‌های هم سطح انگلیس داشته باشیم تا هم بچه‌ها از نظر ذهنی آماده باشند و هم ضعف‌های تیم مشخص شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала