ماجرای کشته شدن شهروندان عادی در استان کی یف

© Sputnik / Viktor Antonyukماجرای کشته شدن شهروندان عادی در استان کی یف
ماجرای کشته شدن شهروندان عادی در استان کی یف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2022
اشتراک
وزارت دفاع فدراسیون روسیه اظهارات کی یف در مورد کشتار در بوچا اوکراین را تکذیب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شهر کوچک بوچا در سی کیلومتری کی یف قرار دارد. در ۲۷ فوریه، ارتش روسیه وارد شهرک شد. در ۱ آوریل، مقامات محلی گزارش دادند که هیچ روسی در بوچا وجود ندارد.
روز شنبه، خبرنگاران خبرگزاری فرانسه و رویترز از شهر بوچا در نزدیکی پایتخت اوکراین بازدید کردند و دیدند که حدود ۲۰ جسد مرد با لباس های غیرنظامی تنها در یکی از خیابان های این شهر افتاده است. در کنار یکی از اجساد، گذرنامه باز یک شهروند اوکراینی قرار داشت، دستان مرد از پشت با یک تکه پارچه سفید بسته شده بود، دو مرد دیگر نیز باند سفید روی دستان خود داشتند. شهردار بوچا آناتولی فدوروک، در مصاحبه ای با فرانس پرس گفت که این باندها نشان می دهد که مردم مسلح نیستند.
در ویدئو که در تلگرام منتشر شده است، نظامیان اوکراینی که وارد بوچا شده اند اجازه دارند به سمت کسانی که بازوبند آبی ندارند تیراندازی کنند. بازوبندهای آبی علامت شناسایی اوکراینی روی آستین هستند.
یولیا ویتازوا روزنامه نگار، وبلاگ نویس روسی، در پستی در کانال تلگرامی خود نوشت: گوش می دهیم، مردانی هستند که بازوبند آبی ندارند، می توانم به آنها شلیک کنم؟
این ویدیو دیروز توسط سرگئی بوتسمان کاروتکیخ رهبر تیم دفاعی کی یف بارگذاری شد. این ویدیو به نام "پسران باتسمان در بوچا کار می کند" کسی سوال دیگری دارد؟ برای کسانی که نیاز به یک تیپ توضیحی دارند: دیروز تیم دفاعی کی یف وارد بوچا شد و اجازه تیراندازی به تمام مردانی که بدون باند آبی هستند را دریافت کرد.
در ویدئوی منتشر شده سربازان اوکراینی می پرسند: افرادی که بازوبند آبی ندارند، آیا می توان به آنها شلیک کرد؟ و بعد در جواب: پس چی! بدین صورت است که می توان فهمید جنازه های خیابان ها از آنجا آمدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала