اسرائیل درباره عملیات نظامی در غزه هشدار داد

© Sputnik / Eugene Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر عادی سازی رابطه ی امارات و اسرائیل صحنه سازی پوچ آمریکا است
عادی سازی رابطه ی امارات و اسرائیل صحنه سازی پوچ آمریکا است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2022
اشتراک
سخنگوی ارتش اسرائیل: نیروهای ارتش در سایه تشدید تنش‌های اخیر و هشدار‌های مربوط به ماه رمضان، عملیات خود در سراسر کرانه باختری را تشدید کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، ران کوخاف، سخنگوی ارتش اسرائیل امروز یکشنبه گفت: نیروهای ارتش در سایه تشدید تنش‌های اخیر و هشدار‌های مربوط به ماه رمضان، عملیات خود در سراسر کرانه باختری را تشدید کرده‌اند.
ران کوخاف امروز یکشنبه گفت که نیروهای ارتش در سایه تشدید تنش‌های اخیر و هشدار‌های مربوط به ماه رمضان، عملیات خود در سراسر کرانه باختری را تشدید کرده‌اند.
کوخاف تصریح کرد که اسرائیل عملیات خود در کرانه باختری از جمله در مناطق A، B و C را تشدید کرده و اوضاع سوریه، لبنان، سینا و دیگر مکان‌های دور دست را زیر نظر دارد و ما برای هر گونه تشدید تنش‌های احتمالی آمادگی داریم و سامانه‌های دفاع هوایی را مستقر کرده‌ایم و یگان غزه آمادگی هر گونه عملیات را دارد.
طبق گزارش وبگاه "عرب 48"، سخنگوی اسرائیل درباره ترور سه فلسطینی در عملیات ویژه در شهرک عرابه واقع در جنین نیز گفت: این یک پیام به دشمنان ما بود، یک پیام بازدارنده و گمان می‌کنم موثر باشد؛ سال گذشته ما در غزه اوضاع آرامی داشتیم و دلیل آن هم اجرای عملیات "حارس الأسوار" (نگهبان دیوارها) در ماه می بود و اگر ضرورت داشته باشد ما عملیات "حارس الأسوار 2" یا هر عملیات دیگری را اجرا خواهیم کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала