سلفی و شوخی ستارگان فوتبال جهان با اسطوره فوتبال ایران +عکس، ویدئو

© Photo / جام‌ جهانی فوتبالجام‌ جهانی فوتبال
جام‌ جهانی فوتبال - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2022
اشتراک
ستارگان فوتبال در حاشیه قرعه‌کشی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر با علی دایی عکس و فیلم یادگاری گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، عکسی از علی دایی، اسطوره فوتبال ایران در کنار جی‌جی اوکوچا، تیم کهیل، کافو و لوتار ماتئوس پیش از آغاز قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در فضای مجازی منتشر شد که ارتباط گرم این ستارگان فوتبال را نشان می‌داد. این چند ستاره به همراه عادل احمد، رباح ماجر و میلوتینوویچ وظیفه قرعه کشی را بر عهده داشتند.
جدا از عکس‌های سلفی و یادگاری، لوتار ماتئوس نیز با انتشار فیلمی از خودش، کافو، کیهیل و اوکوچا با خوابیدن شهریار فوتبال ایران در پشت صحنه قرعه‌کشی جام جهانی شوخی کرد. او به همراه کافو، کیهیل و اوکوچا به آرامی در کنار علی دایی و از لحظه‌ خوابیدن او ویدئو ضبط می‌کنند و به دوربین لبخند می‌زنند.
بسیاری از کاربران ایرانی از حضور علی دایی، اسطوره‌ی فوتبال ایران در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ابراز خوشحالی می‌کنند و لحظه‌ی قرعه‌کشی علی دایی را غرورآفرین می‌خوانند. این کاربران با صفات زیبا از علی دایی یاد می‌کنند و برای او آرزوی سلامتی می‌کنند.
علی دایی نیز پس از مراسم قرعه‌کشی و مشخص شدن گروه تیم ملی ایران در پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود برای تیم ملی فوتبال کشورش آرزوی موفقیت و سربلندی کرد که این پست با موجی از کامنت‌های مردمی همراه شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала