در ایران حضور دانش‌آموزان اختیاری نیست

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مدرسه دخترانه در ایران
مدرسه دخترانه در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2022
اشتراک
طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش ایران، هر مدرسه‌ای که در بازگشایی و ارائه آموزش حضوری اهمال کند طبق ضوابط و مقررات با آنها برخورد می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "تسنیم"، صادق ستاری فرد، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش ایران اعلام کرد که مدارس ملزم به ارائه آموزش حضوری هستند و حضور دانش‌آموزان در مدارس همانند دوران قبل از کرونا است؛ هر مدرسه‌ای که در بازگشایی و ارائه آموزش حضوری اهمال کند طبق ضوابط و مقررات با آنها برخورد می‌شود.
وی در ادامه اظهار کرد: "تمام مدارس ملزم به ارائه آموزش حضوری هستند و کارشناسان ادارات مناطق و شهرستان‌ها به مدارس سرکشی خواهند کرد. بازرسان آموزش و پرورش نحوه بازگشایی مدارس، ارائه آموزش حضوری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را رصد خواهند کرد.
یک مقام آموزشی: خانم ها به فکر فرزند آوری باشند تا تحصیل+عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.11.2021
یک مقام آموزشی: خانم ها به فکر فرزند آوری باشند تا تحصیل+عکس
هر مدرسه‌ای که در بازگشایی و ارائه آموزش حضوری اهمال کند طبق ضوابط و مقررات با آنها برخورد می‌شود. واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی شکایات آماده دریافت پیام‌های مردم هستند.
آموزش حضوری، اختیاری نیست بلکه اجباری است و در صورت عدم حضور دانش‌آموز در کلاس درس، غیبت رد خواهد شد البته سه گروه از دانش‌آموزان شامل مبتلایان به کرونا، دارای علائم و مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای می‌توانند به صورت مجازی آموزش‌ها را دریافت کنند.
برنامه آموزشی مدارس طبق برنامه‌ای است که در دوران قبل از کرونا اجرا می‌شد.
طبق اطلاعات دریافتی از شهرهای مختلف یکی از موانع اصلی موضوع سرویس دانش آموزان است البته برخی از مدیران مدارس در ایام تعطیلات از طریق ارسال پیامک به خانواده‌ها نسبت به نحوه حضور دانش‌آموزان در مدرسه و اینکه به سرویس نیاز دارند یا خیر کسب اطلاع کردند تا موضوع سرویس و تردد دانش‌آموزان را ساماندهی کنند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала