اعتراض امام جمعه شیروان به حاتم‌بخشی معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر مشهد +ویدئو، عکس

© Sputnikایران میتواند به شبکه ی حمل و نقل ریلی جهان متصل شود
ایران میتواند به شبکه ی حمل و نقل ریلی جهان متصل شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2022
اشتراک
امام جمعه شیروان به هدیه معاون وزیر راه و شهرسازی معادل ۸۰ میلیون تومان و سفر پرهزینه وی واکنش تندی نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، حجت‌الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان خطاب به فرزاد نجات‌نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی دولت رئیسی که در سفر به شهرستان شیروان خراسان شمالی از این که ناهار مرغ و ماست بوده خرده گرفت و به دو دختری که ابتدای سفر به وی خوش آمد گفته بودند هزینه سفر خانوادگی به کربلا، معادل ۸۰ میلیون تومان هدیه داد انتقاد کرد و از وی خواست تا توضیح دهد هزینه این هدیه و حاتم‌بخشی از کجا تامین شده است.
بسیاری از کاربران ضمن تشکر از صراحت بیان امام جمعه شیروان، با وی همصدا شدند و تمایل دارند بدانند هزینه‌ی این هدایا و سفرهای پرهزینه که چندان مفید واققع نیستند از کجا تامین می‌شود؟! این کاربران با کنایه عنوان می‌کنند این رفتار و حاتم‌بخشی آنها را به یاد حاتم بخشی خان بالا برره به جان نثار و بگور می‌اندازد.
جمعی از کاربران به موضوع انتقاد وزیر راه از غذایی که برایش تدارک دیده بودند اشاره می‌کنند و با کنایه عنوان می‌کنند ملت ایران به ویژه خانواده‌هایی که نان و ماست هم سر سفره‌شان ندارند عاجزانه از این معاون طلب بخشش می‌کنیم به خاطر این توهین و جسارتی که با مرغ و ماست به آن مقام ایشان شد؛ آیا قرار است در دولت عدالت محور آقای رئیسی هم از این ماجراهای تأسف بار داشته باشیم؟!
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала