تمکن مالی برای تحصیل در کانادا

© AFP 2023 / Lars Hagbergواکنش تند کانادا به امتناع ایران از تحویل جعبه سیاه هواپیمای سرنگون شده اوکراینی
واکنش تند کانادا به امتناع ایران از تحویل جعبه سیاه هواپیمای سرنگون شده اوکراینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2022
اشتراک
تحصیل در کانادا
تحصیل در کانادا با ارائه بورسیه‌های تحصیلی از سوی دولت کانادا که تمامی دانشجویان بین المللی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، فوق دکترا پوشش می‌دهد و نیز اعتبار و رنکینگ دانشگاه‌های کانادا همواره یکی از گزینه‌های ایده‌‌آل برای دانشجویان بین المللی است.
همچنین دانشجویان بین المللی می‌توانند برای بورسیه‌‌های تحصیلی کانادا بدون آیلتس نیز اقدام کنند. برای تحصیل در کانادا و اخذ ویزای تحصیلی کانادا نمره علمی عالی لازم است.
یکی از امن‌ترین کشور‌های جهان برای مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری و به طور کلی برای زندگی کشور کانادا است. شهرهای بزرگ کانادا مانند تورنتو و ونکوور از لحاظ فرهنگی بسیار متنوع هستند که پذیرای دانشجویان بین المللی از سراسر جهان هستند.
چرا بیشتر دانشجویان بین المللی تحصیل در کانادا را انتخاب می‌کنند؟
کانادا برای آموزش اهمیت فراوانی قائل است. در همین راستا با بالا بردن کیفیت آموزش عالی و ارائه خدمات عالی و نیز بورسیه و کمک‌های تحصیلی اقدامات بسیاری برای جذب دانشجویان بین المللی نموده است. دانشگاه های کانادا جزو بهترین موسسات آموزشی جهان هستند. برخی از برترین دانشگاه‌ها و کالج‌های بین‌المللی در کانادا واقع شده‌اند و دانشجویان از سراسر جهان خواهان تحصیل در موسساتی با رنکینگ بالا هستند.
کانادا بواسطه تنوع آموزشی انواع جالبی از موسسات آموزش عالی را ارائه می دهد: دانشگاه‌ها، کالج ها، پلی تکنیک‌ها و cégeps (مدارس حرفه‌ای). بسته به اهدافی که دارید می‌توانید دانشگاه و کالج مورد نظر خود را بیابید. کانادا دیپلم های بسیار معتبری ارائه می‌دهد. فارغ التحصیلان کالج و دانشگاه‌های کانادا در بازار کار از ارزش بالایی برخوردار هستند و افرادی بواسطه تحصیل در کانادا توانسته‌اند در هر زمینه‌ای که به آن علاقه مند هستند مشاغل عالی بیابند.
با تنوع فرهنگی کانادا، این کشور پذیرای دانشجویان از سراسر جهان است. این کشور آمریکای شمالی تلاش زیادی می کند تا اطمینان حاصل کند که دانشجویان بین المللی ایمن هستند، منصفانه با آن‌ها رفتار می شود و از تحصیل در کانادا و سبک زندگی کانادایی خوشحال هستند.
شرایط ویزای تحصیلی کانادا
شما باید معرفی نامه و مدارک مهم مختلف (مدارک پذیرش از دانشگاه، پاسپورت معتبر، اثبات بودجه کافی برای تامین هزینه تحصیل، گواهی آزمون مهارت زبان انگلیسی، مدارک تحصیلی، رسید پرداخت شهریه و گواهی پزشکی) را ارائه دهید. همچنین ممکن است لازم باشد برای ویزای اقامت موقت همراه با ویزای تحصیلی کانادا نیز درخواست دهید.
برای تحصیل در کانادا باید تا هجده سال سن داشته باشید. با وجود اینکه محدودیت سنی وجود ندارد، اما اگر خردسال هستید به مجوز تحصیل نیاز دارید. اگرچه محدودیت سنی از استانی به استان دیگر متفاوت است. شما باید یک دانشجو کانادایی یا بین المللی بین 18 تا 35 سال باشید.
تمکن مالی برای تحصیل در کانادا
برای تحصیل در کانادا در سال‌های 2023-2022، دانشجویان بین‌المللی به مدرکی مبنی بر حداقل مبلغ 25000 دلار در حساب‌های بانکی خود یا صورت حساب حامی خود نیاز دارند. همچنین مبلغ اضافی برای همسر و هر یک از فرزندان تحت تکفل به عنوان همراه مورد نیاز است.
در بیشتر موارد اگر در یک موسسه عالی کانادایی تحصیل کنید، شهریه می تواند تا 15000 دلار برای سال اول باشد. اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) نیز برای هزینه‌های زندگی به بودجه‌ای در حدود 10000 دلار نیاز دارد. این بدان معناست که شما باید در مجموع 25000 دلار برای حمایت از درخواست خود برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا نشان دهید.
چرا ویزای تحصیلی کانادا ارزشمند است؟
رنکینگ دانشگاه‌های کانادا در بین مدارس و موسسات بین المللی در سراسر دنیا بسیار بالاست. و همچنان باهوش ترین افراد را به برنامه های تحصیلی بسیار معتبر خود جذب می کنند. برای رفتن به برخی از بهترین دانشگاه‌های جهان برای تحصیل در مقطع لیسانس، فوق لیسانس یا دکترا، مطمئناً باید کانادا را به عنوان مقصد خود هم به دلیل بورسیه‌های تحصیلی کانادا و هم رنکینگ دانشگاه‌های آن در نظر بگیرید.
دانشگاه‌های کانادا بهترین انتخاب برای آینده ای روشن هستند. این بورسیه ها به طور کامل تامین می شوند. بیشتر هزینه‌های دانشجویان توسط این بورسیه‌های تحصیلی کاملاً تأمین می شوند. دریافت این بورسیه‌ها همچنین فرصتی عالی برای دانشجویان بین المللی برای کشف کشور است. همچنین دانشجویان پس از اتمام تحصیل می توانند برای شغل خود در آنجا بمانند. مدارک تحصیلی در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در سراسر جهان تایید شده و از شهرت بالایی برخوردار است
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала