آتش سوزی در انبار نفت شهر بلگورود روسیه بر اثر حمله بالگردهای ارتش اوکراین + عکس و ویدئو

© Depositphotos.com / toxawwwآتش سوزی در انبار نفت شهر بلگورود روسیه بر اثر حمله بالگردهای ارتش اوکراین
آتش سوزی در انبار نفت شهر بلگورود روسیه بر اثر حمله  بالگردهای ارتش اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2022
اشتراک
ویچسلاو گلادکوف استاندار بلگورود در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که آتش سوزی در انبار نفت شهر بلگورود در نتیجه حمله دو بالگرد اوکراینی رخ داد که در ارتفاع کم وارد حریم هوایی روسیه شده بودند.
به گزارش اسپوتنیک، گلادکوف نوشت: "آتش سوزی در انبار نفت در نتیجه حمله هوایی دو هلیکوپتر نیروهای مسلح اوکراین رخ داد که در ارتفاع کم وارد خاک روسیه شدند. این حادثه تلفات جانی نداشت."
وی همچنین خاطرنشان کرد: این شهر همه امکانات برای اطفای حریق را دارد. کارکنان وزارت اوضاع اضطراری تلاش می کنند آتش سوزی را در کوتاه ترین مدت مهار کنند".
گلادکوف تاکید کرد: "هیچ چیزی مردم را تهدید نمی کند."
استاندار بلگورود صبح روز جمعه از آتش سوزی در یک انبار نفت در شهر بلگورود خبر داد. به گفته وی، دو نفر از کارکنان این انبار نفت مجروح شدند اما چیزی جان آنها را تهدید نمی کند.
ساکنان سه خیابان نزدیک در مکان امن تری - در ورزشگاه "بلگورود آرنا" - اسکان داده می شوند. پس از خاموش کردن آتش توسط آتش نشانان، آنها می توانند به خانه هایشان بازگردند.
طبق آخرین خبر رسیده، نهادهای اوضاع اضطراری در بلگورود اعلام کردند 8 مخزن سوخت هر کدام با حجم 2 هزار مترمکعب آتش گرفته است، خطر سرایت آتش به 8 مخزن دیگر وجود دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала