امام جمعه مشهد در واکنش با جلوگیری از ورود بانوان ایرانی به ورزشگاه: حرام نباید به رسمیت شناخته شود

CC BY 4.0 / IRNA / امام جمعه مشهد در واکنش با جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه: حرام نباید به رسمیت شناخته شود
امام جمعه مشهد در واکنش با جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه: حرام نباید به رسمیت شناخته شود  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2022
اشتراک
حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد گفت: کسانی که برخی از افراد را به دلیل حمایت از حجاب و برخورد با بی‌حجابی، ضد زن معرفی می‌کنند، یا عده‌ای را به خاطر انجام نهی از منکر، خشن معرفی می‌کنند، دشمن خدایند. در نظام اسلامی ما حرام نباید وجود داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اقتصاد نیوز، حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که با حضور رئیس جمهور ایران برگزار شد در خصوص برخورد با حضور زنان در ورزشگاهخاطرنشان کرد: کسانی که برخی از افراد را به دلیل حمایت از حجاب و برخورد با بی‌حجابی، ضد زن معرفی می‌کنند، یا عده‌ای را به خاطر انجام نهی از منکر، خشن معرفی می‌کنند، دشمن خدایند. در نظام اسلامی ما حرام نباید وجود داشته باشد. مردم در اعمال خود آزاد اند، اما در عرصه‌های اجتماعی نباید حرام صورت گیرد. نظام ما جمهوری اسلامی است و باید همه ارزش‌ها و حدود اسلام در تمام شئون زندگی ما اجرا شود، وگرنه اسلامیت نظام ضربه می‌خورد و این بدتر از ضربه خوردن جمهوریت است.
دلایل فدراسیون فوتبال ایران برای حضور نیافتن بانوان در ورزشگاه مشهد اعلام شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2022
فیفا خواستار توضیح فدراسیون فوتبال ایران در مورد جلوگیری از ورود تماشاگران زن به ورزشگاه مشهد شد
علم‌الهدی با بیان اینکه چون حرمت خدا بالاتر از خلق است، پس ما برای اسلامیت بیشتر از جمهوریت ارزش قائلیم، گفت: برای انتخاب کارگزاران این نظام، هر چه قدر به سراغ مومن‌ترین فرد بروید، انگار به سراغ مردمی‌ترین رفته‌اید. شما مجلس مردمی و دولت مردمی را در نمایندگان، رئیس جمهور و وزرای متدین پیدا می‌کنید و مسئولین نیز باید توجه کنند که چون مردم با ملاک قرار دادن دیانت به آنان رای داده‌اند، پس باید در اجرای برنامه‌های خود، حدود شرعی را بر تمام مسائل مقدم بدانند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала