گزارش و تحلیل

پروژه فرآیند یکپارچه سازی روسیه با مشارکت "روسیه امروز"

© Sputnik / Vladimir TrephilovРоссии сегодня
России сегодня

 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2022
اشتراک
با مشارکت " روسیه امروز" پروژه ای در مورد فرآیندهای یکپارچه سازی فدراسیون روسیه راه اندازی شد.
به گزارش اسپوتنیک، گروه رسانه ای "روسیه امروز" به همراه بنیاد حمایت از دیپلماسی عمومی به نام "گورچاکف و سازمان غیر انتفاعی مرکز کمک در اجرای برنامه های بشردوستانه و آموزشی پروژه تخصصی بین المللی فرایندهای ادغام روسیه با سازمان های بین دولتی خارجی و انجمن های منطقه ای" را راه اندازی کرد.
در این گفتگو، کارشناسان حوزه رسانه، آموزش و علوم سیاسی وضعیت موجود، مشکلات و چشم اندازهای توسعه سازمان همکاری شانگهای را مورد بحث و بررسی قرار دادند. عباس اصلانی، سردبیر سرویس زبان های خارجی خبرگزاری ایرنا، تجربه ایرانیان را به اشتراک گذاشت و تاکید کرد که این رسانه ها هستند که تعیین می کنند وقایع رخ داده در جهان چگونه در آگاهی عمومی منعکس شود. ارمک عبدریسایف، رئیس بخش تحلیلی خبرگزاری "کابار"، ایجاد یک مرکز اطلاعات سازمان همکاری شانگهای را به عنوان مکانیزمی برای تبادل اطلاعات مؤثر و تأیید اخبار در دستور کار بین المللی پیشنهاد کرد.
یانگ ییجون، تهیه کننده سرویس روسی "CGTN" شرکت رسانه ای چین، در مورد تجربه چین در تبادل اطلاعات با کشورهای سازمان همکاری شانگهای گفت: وقتی در چین در مورد سازمان همکاری شانگهای صحبت می کنیم، منظور ما نه تنها ساختار سازمانی است، بلکه مفهوم روح شانگهای، پشت این کلمات ارزش اعتماد متقابل، سود متقابل، برابری، احترام به تنوع فرهنگ ها و تمایل به توسعه مشترک دارد.
همچنین در جریان این گفتگو، تعامل دوجانبه کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای با جزئیات بیشتری مورد توجه قرار گرفت.
در ادامه چرخه میزهای گرد، نشست هایی با کارشناسان منطقه بریکس، آسه آن و همچنین آمریکای لاتین، آفریقا و جهان اسلام برنامه ریزی شده است. هدف این پروژه جمع آوری دیدگاه های مختلف در مورد مسائل جاری فرآیندهای ادغام و مشارکت روسیه در آنها و همچنین رویکرد چندوجهی به تحلیل آنها است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала