یخچال یک فرد سالم خوار چگونه است

© Fotolia / IntelWondیخچال یک فرد سالم خوار چگونه است
یخچال یک فرد سالم خوار چگونه است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2022
اشتراک
در یخچال فردی که سلامت وی برایش مهم است، باید پنج نوع غذا باشد.
به گزارش اسپوتنیک، متخصص تغذیه، فیلیپ کوزمنکو در مقاله ای می نویسد که فرد که در یخچال خود میوه و سبزیجات را بیشتر از هر چیز دیگر نگهداری می کند فردی سالم است.
وی در ادامه افزود که بدن باید روزانه طیف وسیعی از مواد را دریافت کند تا بتواند به طور طبیعی عمل کند. فیلیپ کوزمنکو، متخصص تغذیه در روسیه ادامه داد که اگر در رژیم غذایی روزانه یک فد محصولاتی را که متعلق به پنج دسته از محصولات غذایی هستند، بگنجانید، وی سالم زندگی خواهد کرد. شما دقیقاً آنچه را که باید به طور مرتب بخرید، در یخچال نگهداری کنید و در آشپزی استفاده کنید.
وی گفت: "در بهترین حالت، باید پنج نوع غذای اصلی در یخچال در خانه وجود داشته باشد. سبزیجات و میوه ها و ترجیحاً همه رنگ های سبزی و میوه ها در یخچال وجود داشته باشد. باید غلات وجود داشته باشد و نه تنها گندم سیاه، بلکه انواع دیگر غلات وجود داشته بادش. گوشت باید گوشت مرغ باشد نه گوشت گاو یا خوک چون مرغ باعث می شود اضافه وزن نداشته باشد و البته لبنیات مانند پنیر، ماست و خود شیر هم مهم است. یخچال انسان سالم باید متنوع باشد."
محصولی که خواص مفید آن در یخچال افزایش می یابد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2021
محصولی که خواص مفید آن در یخچال افزایش می یابد
گفتنی است، برای یک رژیم سالم شما باید، از کربوهیدرات نیز نترسید. سبزیجات، میوه ها و غلات، گلوکز را برای عضلات و مغز ما تأمین می کنند. گلوکز میوه ها انرژی بدن ما را تأمین می کنند و برخلاف شکلات ها و بیسکویت ها، به سرعت جذب نمی شوند. کربوهیدرات های پیچیده برای مدت طولانی معده را پر می کنند و تقویت انرژی لازم را فراهم می کنند. آخرین اشتباه عدم نوشیدن آب کافی است. بدن به دلیل کمبود آب احساس گرسنگی می کند. پرهیز از غذاهای نمکی، شیرین ، دودی و همچنین قهوه و الکل به حفظ آب در بدن نیز کمک می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала