پستانک‌های مخزن‌دار شبیه به سینه‌ی مادران اختراع جدید ژاپنی‌ها +ویدئو، عکس

© Fotolia / Sentello افزایش مبتلایان به سرطان سینه در ایران
افزایش مبتلایان به سرطان سینه در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2022
اشتراک
طراحی پستونک‌هایی شبیه به سینه‌ی مادر برای پدران که در نگهداری از کودک، به او کمک می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، یک شرکتی ژاپنی پستونک‌های مخزن‌داری شبیه به سینه‌ی مادران طراحی کرده است تا پدران بتوانند در شیر دادن و خواباندن کودک به مادران کمک کنند. این مخزن دارای جنس و دمای مشابه بدن مادر است که کودک بتواند به راحتی با آن ارتباط بگیرد.
این پستونک‌های مخزن‌دار همچنین دارای سنسور هستند و نشان می‌دهند که کودک چه میزان و چند دقیقه شیر خورده و یا اینکه با اعلان، اطلاع می‌دهد که کودک خوابش برده است. اگرچه دلیل شرکت dentsu برای تولید این محصول، مشکل کم خوابی کودکان ژاپنی عنوان شده بود، اما این ابزار کمکی با انتقاداتی همچون محروم کردن نوزاد از سینه مادر و بهم ریختن نقش‌های طبیعی زن و مرد روبرو شده است.
غالب کاربران عنوان می‌کنند تمایلی ندارند با این اختراع بیشتر آشنا شوند و آن را به دلایل بسیار مهمی نامناسب و حتی مضر می‌دانند. این کاربران عنوان می‌کنند چه دلیلی دارد نقش پدر و مادر جابجا شود و اگر همسری قصد کمک داشته باشد می‌تواند این کار را با شیشه شیر انجام داد و نیازی به هیچ وسیله‌ی اضافی نخواهد داشت.
جمعی از کاربران با عنوان اینکه با این اقدام جای زن و مرد عوض می‌شود معتقدند به آخرالزمان نزدیک‌تر می‌شویم. این کاربران با کنایه عنوان می‌کنند که گویا قصد دارند واژه‌ی مادر را حذف کنند و به این شکل قلب مصنوعی و رحم مصنوعی هم خواهند ساخت و جای مادران گرفته می‌شود و با گذشت زمان این مادران به ابزار هوسرانی تغییر جایگاه پیدا می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала