هدفون با قابلیت تصفیه هوا معرفی شد + فیلم

© Fotolia / Ulianna19970هدفون
هدفون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2022
اشتراک
شرکت Dyson به‌تازگی یک هدفون با قابلیت تصفیه هوا را معرفی کرده که Dyson Zone نام دارد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت "TechnoBarg"، شرکت Dyson تاکنون محصولات مختلفی را برای نظافت ارائه کرده است. این کمپانی به‌تازگی یک هدفون با قابلیت تصفیه هوا را معرفی کرده که Dyson Zone نام دارد.
شرکت "دایسون" قبل از این هم محصولات جالبی مانند دستگاه بخور هوا با مکانیزم نور ماوراء بنفش را رونمایی کرده بود. این برند راهکارهای خلاقانه‌ای را برای تصفیه هوا ارائه می‌دهد که جدیدترین آن‌ها، هدفون تصفیه کننده هوای Dyson Zone است.
هدفون جدیدی که از سوی دایسون معرفی شده شاید بیشتر مانند یک ایده در فیلم‌های علمی تخیلی باشد. با این وجود، هدفون Dyson Zone یک محصول حقیقی است و قابلیت تصفیه هوا را داراست. دایسون بیشتر با جاروبرقی‌هایش شناخته می‌شود. این برند اما در اقدامی جدید، از اولین گجت پوشیدنی خود نیز پرده‌برداری کرده است. هدفون Dyson Zone این کمپانی روی دو چیز تمرکز دارد: "رساندن صدای فراگیر به گوش‌های شما و جریان هوای تصفیه شده به بینی شما".
در واقع Dyson Zone می‌خواهد کاربر را از آلودگی صوتی و آلودگی هوا دور نگه دارد. ایده این هدفون واقعا جذاب است؛ اما هنوز جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری آن منتشر نشده‌اند. شایعات منتسب به این هدفون از حدود 4 سال پیش درز کرده بودند. همچنین حدود 2 سال پیش دایسون حق اختراع جدیدی را برای یک هدفون با فیلتر هوای داخلی به ثبت رسانده بود.
هدفون Dyson Zone قابلیت فیلتر کردن الکترواستاتیک 99 درصد از ذرات آلودگی کوچک 0.1 میکرونی مانند گرد و غبار، باکتری‌ها و... را داراست. فیلتر هدفون از قابلیت جذب گازهای شهری NO2، ازن و SO2 نیز بهره می‌برد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала