مرد 50 ساله 50 کیلوگرم وزن کم کرده و در مورد چگونگی تغذیه مناسب تعریف کرد

© AFP 2023 / PAUL ELLISمرد 50 ساله 50 کیلوگرم وزن کم کرده و در مورد چگونگی تغذیه مناسب تعریف کرد
مرد 50 ساله 50 کیلوگرم وزن کم کرده و در مورد چگونگی تغذیه مناسب تعریف کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.03.2022
اشتراک
یکی از ساکنان ایالت میشیگان آمریکا 50 کیلوگرم وزن کم کرده و تعریف نمود که چگونه توانسته به چنین نتیجه ای دست یابد. این خبر توسط وب سایت Mlive.com منتشر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، اکتبر 2020، تام یدما جونیور به کووید-19 مبتلا شد. او 50 ساله ، مبتلا به دیابت و تقریباً 155 کیلوگرم وزن داشت و بنابراین احتمال روبرو شدن وی با عوارض شدید کرونا به طور قابل توجهی بالاتر از حد متوسط ​​بود. این مرد بیش از یک ماه بیمار بود و قول داد که پس از بهبودی قطعا وزن کم خواهد کرد. او توضیح می دهد: "کووید واقعاً مرا ترساند. من نمی‌خواستم بدون هیچ آمادگی دوباره در آن موقعیت قرار بگیرم."
ارتباط نزدیک بی خوابی و چاقی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.02.2022
ارتباط نزدیک بی خوابی و چاقی
برای کاهش وزن، ایدما با یک متخصص تغذیه مشورت و شروع به استفاده از اپلیکیشنی کرد که در مورد تغذیه صحیح توصیه هایی می کرد. معلوم شد که لازم نیست غذای مورد علاقه خود را کاملاً رها کنید - فقط مقدار هربار مصرف آنرا را کاهش دهید و مواد غذایی سالم بیشتری اضافه کنید. او شروع به گذاشتن سوسیس و سبزیجات در ماکارونی و پنیر کرد، با نان کم کالری یا نان پیتا ساندویچ درست کرد و گوشت بوقلمون را جایگزین گوشت چرخ کرده گاو نمود.
ایدما در عین حال شروع به پیاده روی روزانه کرد. ابتدا روزی 15 دقیقه پیاده روی می کرد و سپس قدرت گرفت و هر روز صبح سه تا پنج کیلومتر را با پای پیاده پشت سر می گذاشت. با گذشت زمان وزن او به 105 کیلوگرم کاهش یافت. مرد می گوید: "الان من زندگی کاملاً متفاوتی نسبت به گذشته دارم و از هر دقیقه آن لذت می برم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала