تنیس دوست 101 ساله دلیل طول عمر خود را ذکر کرد

© Depositphotos.com / Monkeybusinessپیرمرد 111 ساله راز طول عمر خود را در میان نهاد
پیرمرد 111 ساله راز طول عمر خود را در میان نهاد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.03.2022
اشتراک
یکی از ساکنان بریتانیا که علیرغم سن بالا، مرتب تنیس بازی می کند، دلیل طول عمر خود را عنوان کرد. این خبر توسط نشریه ITV News منتشر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، باسیل اسمیت، مرد 101 ساله اهل شهر لانلی ولز در تمام زندگی خود به تنیس علاقه داشته و در سال 2011 در مسابقاتی با جودی موری مربی معروف اسکاتلندی، سر اندی موری، تنیس باز شماره یک جهان در رقابت های تک نفره و جیمی موری، تنیس باز شماره یک جهان در رشته دو نفره بازی کرد. تقابل یک ورزشکار مسن آماتور با این ورزشکاران حرفه ای با نتیجه تساوی به پایان رسید.
قهوه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.03.2022
ارتباط نوشیدن قهوه با افزایش طول عمر
این مرد تنها در سن 92 سالگی، زمانی که تحت عمل جراحی برای برداشتن تومور قرار گرفت، به طور جدی در مورد سلامتی خود فکر کرد. این مرد دراز عمر می گوید که اکنون مشکل سلامتی ندارد، اما سعی می کند هفته ای شش ساعت را در زمین تنیس سپری کند و هر روز صبح ورزش می کند. او معتقد است که توانسته است از بیماری بهبود یابد و به لطف ورزش منظم عمر طولانی داشته است. باسیل اسمیت تعریف می کند:" در سال 2013، همسرم دچار سکته مغزی شدید شد و تنها سه روز بعد عمل جراحی تومور داشتم. من 92 ساله بودم و همه این اتفاقات باعث شد به سلامتی و اینکه چقدر خوش شانس بودم فکر کنم".
حالا او به بیمارستان کودکان کمک می کند و زندگی نامه اش را می نویسد. تمامی عواید حاصل از فروش کتاب صرف امور خیریه خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала