کی‌یف دستور ساخت ویدئویی درباره قتل عام را صادر کرد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر کی‌یف دستور ساخت ویدئویی درباره قتل عام را صادر کرده است
کی‌یف دستور ساخت ویدئویی درباره قتل عام را صادر کرده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.03.2022
اشتراک
زندانیان اوکراینی درباره دستورات کی‌یف برای تهیه فیلم های صحنه سازی شده درباره قتل عام صحبت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، سربازان اوکراینی که تسلیم شدند، گفتند که رهبران نظامی کی‌یف به گردان‌های نظامی دستور می‌دهند تا فیلم‌های صحنه‌سازی شده درباره قتل عام غیرنظامیان تهیه کنند.
ژنرال میخائیل میزینتسف گفت: گردان‌های نظامی اوکراین به طور سیستماتیک دستورالعمل‌هایی را از مقامات کی‌یف دریافت می‌کنند تا ویدیوهای صحنه‌سازی‌شده‌ای درباره جنایات و قتل عام غیرنظامیان، غارت و تخریب زیرساخت‌های اجتماعی که توسط نظامیان ظاهرا روسی انجام می‌شود، تهیه کنند.
وی خاطرنشان کرد که چنین موادی قرار بود یک پس‌زمینه اطلاعاتی منفی در مورد عملیات ویژه نظامی در اوکراین ایجاد کند.
میزینتسف تاکید کرد: "بدبینی ویژه نظامیان اوکراینی در این واقعیت نهفته است که آنها برای اجرای چنین دستوراتی دست به هر کاری می زنند و نه از زنان، نه از افراد مسن و نه کودکان دریغ می کنند".
روسیه بامداد روز پنجشنبه 24 فوریه عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که غیرنظامی سازی اوکراین انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول جنایت های خونین علیه غیرنظامیان در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала