مقام انتظامی ایران از کشف بیش از یک تن مواد مخدر در زاهدان خبر داد

© Fotolia / Joebakalمقام انتظامی ایران از کشف بیش از یک تن مواد مخدر در زاهدان خبر داد
مقام انتظامی ایران از کشف بیش از یک تن مواد مخدر در زاهدان خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.03.2022
اشتراک
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: 6 قاچاقچی دستگیر و یک تن و 355 کیلوگرم مواد افیونی در عملیات هوشمندانه کشف شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران انتظامی زاهدان در سلسله عملیات‌های مبارزه با قاچاقچیان مسلح، یک باند بزرگ مواد افیونی که با استفاده از خودروهای سنگین و سواری، قصد جا به جایی محموله مواد در منطقه را داشتند، شناسایی کردند.
وی افزود: پس از چندین هفته اقدامات شبانه روزی و رصد اطلاعاتی مسیرهای تردد اعضای این باند، سرانجام عصر روز گذشته یگان‌های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یکی از محورهای فرعی به حوزه شهرستان زاهدان طی یک عملیات کاملا هوشمندانه و ضربتی موفق به دستگیری سه قاچاقچی، توقیف 2 دستگاه خودرو سنگین کامیون و کشف 799 کیلوگرم حشیش به همراه 306 کیلوگرم تریاک شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به شناسایی دیگر اعضای این باند و انجام عملیات شب گذشته ماموران یگان امداد اشاره کرد و گفت: در این عملیات 2 دستگاه خودروی پژو 405 دیگر اعضای باند در محور بم-زاهدان توقیف و ضمن دستگیری سه سوداگر مرگ در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان 250 کیلو و 875 تریاک کشف شد. در این 2عملیات هماهنگ یک باند بزرگ مواد مخدر منهدم، 6 سوداگر مرگ دستگیر و یک تن و 355 کیلو و 875 گرم مواد افیونی کشف و از انتقال آن به عمق کشور جلوگیری شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала