واکنش همسر ویل اسمیت به حواشی مراسم اسکار ۲۰۲۲ +عکس، ویدئو

© REUTERS / Brian SnyderАктер Уилл Смит дает пощечину ведущему Крису Року на церемонии вручения 94й премии "Оскар" в Калифорнии
Актер Уилл Смит дает пощечину ведущему Крису Року на церемонии вручения 94й премии Оскар в Калифорнии  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.03.2022
اشتراک
جیدا پینکت، به دنبال حواشی مراسم اسکار و حمله همسرش به مجری مراسم، علل تراشیدن موی سرش را توضیح داد.
به گزارش اسپوتنیک، ویل اسمیت در واکنش به تمسخر همسرش توسط کریس راک در مراسم اسکار ۲۰۲۲ با یک ضربه سیلی محکم به اقدام او پاسخ داد. فیلم سیلی زدن ویل اسمیت به کریس راک به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و به یکی از داغ‌ترین موضوعات بحث در شبکه‌های اجتماعی دنیا تبدیل شد. این صحنه یکی از مهمترین حواشی نود و چهارمین مراسم اسکار بود.
جیدا پینکت، همسر ویل اسمیت نیز به دنبال حواشی این مراسم در صفحه شخصی خود، علل تراشیدن موی سرش را به خاطر بیماری خود ایمنی به نام بیماری آلوپسی توضیح داد تا به حواشی پایان دهد.
ویل اسمیت که در اسکار امسال برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی مرد برای بازی در فیلم "شاه ریچارد" شد، بعد از مراسم در صحبت‌هایی درباره سیلی‌اش به کریس راک گفت: "عشق مجبورت می‌کنه کارهای دیوانه‌واری بکنی." او همچنین خودش را مثل نقشش در فیلم "شاه ریچارد" مدافع خانواده‌اش معرفی کرد. او از آکادمی و نامزدهای اسکار عذرخواهی کرد ولی از کریس راک پوزش نخواست. اسمیت در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: "دنزل واشنگتن چند دقیقه پیش به من گفت: شیطان دقیقا وقتی در اوج هستی سراغت می‌آد."
کاربران نظرات متفاوتی را عنوان می‌کنند. برخی از کاربران این ماجرا را مانند تمام شوخی‌های اسکار صحنه‌سازی و ساختگی می‌دانند تا این مراسم به طور گسترده در سراسر دنیا پخش شود.
جمعی از کاربران اما، با اشاره به توضیح جیدا پینکت درباره شرایط جسمانی و بیماری‌اش، حق را به ویل اسمیت می‌دهند و عنوان می‌کنند وقتی مجری به خودش اجازه می‌دهد روی سن با هرکس و درباره هر موضوعی شوخی کند باید انتظار چنین پاسخی را نیز داشته باشد. این کاربران معتقدند درست‌ترین کار همان اقدامی‌ بود که ویل اسمیت در آن لحظه انجام داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала