مدینسکی: کی یف از بازگرداندن کریمه و دونباس با ابزار نظامی خودداری می کند

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر مدینسکی: کی یف از بازگرداندن کریمه و دونباس با ابزار نظامی خودداری می کند
مدینسکی: کی یف از بازگرداندن کریمه و دونباس با ابزار نظامی خودداری می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.03.2022
اشتراک
رئیس هیئت روسی اظهار کرد: اوکراین تمایل به بازگرداندن کریمه و دونباس از طریق ابزار نظامی را کنار گذاشته است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر مدینسکی دستیار رئیس جمهور فدراسیون روسیه و رئیس هیئت روسی، بیان داشت: پیشنهادهای اوکراین در مورد سیستم تضمین های امنیتی حاکی از آن است که این پیشنهادها برای قلمرو کریمه و دونباس اعمال نمی شود، بنابراین، در واقع، کی یف از بازگرداندن آنها از طریق ابزار نظامی خودداری می کند.
مدینسکی گفت: به منظور اجرای یک وضعیت غیر بلوکی و غیرهسته ای، فهرستی از کشورهای ضامن که امنیت اوکراین را تضمین می کنند در زیر آورده شده است. ضمانت‌های امنیتی برای قلمرو کریمه و سواستوپل اعمال نمی‌شود، یعنی اوکراین از تمایل خود برای بازگرداندن کریمه، سواستوپل با ابزار نظامی صرف نظر می‌کند و اعلام می‌کند که این تنها از طریق مذاکره امکان‌پذیر است. البته این به هیچ وجه با موضع ما مطابقت ندارد، اما اوکراین رویکرد خود را تدوین کرده است.
وی تاکید کرد که تضمین های امنیتی برای اوکراین در مورد آن بخش از اوکراین که او آن را "مناطق جداگانه دونتسک و لوگانسک می نامد"، اعمال نمی شود.
مدینسکی افزود: اوکراین، مناطق مجزا و فضاهای این مناطق را مجزا فرمول بندی می کند و روسیه آن را به گونه ای که درک می کند، فرمول بندی خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала