بایدن را مشکل واقعی و تهدیدی برای امنیت ملی نامیدند

© REUTERS / Tom Brennerبایدن را مشکل واقعی و تهدیدی برای امنیت ملی نامیدند
بایدن را مشکل واقعی و تهدیدی برای امنیت ملی نامیدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.03.2022
اشتراک
سناتور آمریکایی: اظهارات بایدن درباره پوتین کشور را به خطر می اندازد.
به گزارش اسپوتنیک، رند پل، سناتور آمریکایی از ایالت کنتاکی، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را متهم کرد که اظهارات سختگیرانه او در مورد ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه، تهدیدی برای امنیت ملی ایالات متحده است.
او در برنامه ای در فاکس نیوز گفت: این یک تهدید برای امنیت ملی است زیرا سیگنال هایی را ارسال می کند که هیچ فرد عاقلی آن را در حال حاضر به روسیه ارسال نمی کند... این یک مشکل واقعی است، اگرچه چیز خنده دار در آن وجود دارد. اما واقعاً هیچ چیز خنده‌داری وجود ندارد، زیرا ما نگران صحبت او هستیم. این می تواند درگیری در اوکراین را به سطح یک جنگ جهانی برساند.
پل تاکید کرد که چنین اظهاراتی از شخص اول مملکت در مورد همکارش مورد تایید بین المللی نیست. وی به عنوان تأیید به سخنان امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه استناد کرد که در هیچ موردی به خود اجازه چنین اظهاراتی در مورد پوتین را نمی دهد. به گفته این سناتور، بایدن "در یک واقعیت جایگزین زندگی می‌کند" که در آن می‌توان ابتدا چیزی گفت و سپس مردم را متقاعد کرد که شما آن را اشتباه متوجه شده‌اند.
پیشتر رئیس جمهور ایالات متحده به خود اجازه اظهارات غیر دیپلماتیک خطاب به همکار روسی خود را داده بود. روز قبل، بایدن اظهارات قبلی خود را تکرار کرد که پوتین را "جنایتکار جنگی" می داند. علاوه بر این، بایدن سال گذشته در مصاحبه ای در پاسخ به این سوال که آیا ولادیمیر پوتین، رهبر آمریکا را یک "قاتل" می داند، پاسخ مثبت داده بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала