انفجاری در منطقه بلگورود رخ داد

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر انفجاری در منطقه بلگورود رخ داد
انفجاری در منطقه بلگورود رخ داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.03.2022
اشتراک
انفجاری در نزدیکی بلگورود در نزدیکی روستای کراسنی اوکتیابر رخ داد.
به گزارش اسپوتنیک، ویاچسلاو گلادکوف، فرماندار شهر در کانال تلگرامی خود گفت که انفجارها در نزدیکی روستای کراسنی اوکتیابر در منطقه بلگورود رخ داده است.
وی نوشت: "رئیس روستا اکنون در محل است. او مستقیماً با من در تماس است. او سریعاً تمام اطلاعات را به من می گوید. هیچ قربانی یا مجروحی در بین اهالی وجود ندارد. هیچ خسارتی در روستا وجود ندارد".
شبکه های اجتماعی ویدئویی از محل حادثه در منطقه بلگورود منتشر می کنند. فرماندار قول داد که متعاقباً علت وقوع این حادثه را به اطلاع اهالی منطقه برساند.
خدمات اورژانس روسیه اعلام کرد که در میان قربانیان انفجار در منطقه بلگورود 4 افسر مجری قانون نیز بودند.
در جریان عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین، نظامیان نیروهای مسلح اوکراین بارها به خاک روسیه آتش گشودند. بنابراین، امروز پست بازرسی تتکینو در منطقه کورسک گلوله باران شد. هفته گذشته یک گلوله اوکراینی در روستای ژوراولوکا در منطقه بلگورود در دو کیلومتری مرز اوکراین منفجر شد.
روسیه بامداد روز پنجشنبه 24 فوریه عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که غیرنظامی سازی اوکراین انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول جنایت های خونین علیه غیرنظامیان در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала