سرتیپ صباحی فرد: دشمنان جرات نگاه چپ به آسمان ایران را ندارند

CC BY 4.0 / IRNA / سرتیپ علیرضا صباحی‌ فرد
سرتیپ علیرضا صباحی‌ فرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2022
اشتراک
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ایران اظهار داشت: علت اینکه دشمنان جرات نگاه چپ به آسمان ایران را ندارند اقتداری است که به واسطه نیروی انسانی مومن، متخصص و تجهیزات بومی برای کشور ایجاد شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ایران در بازدید از سایت‌ها و مواضع پدافندی منطقه پدافند هوایی جنوب این کشور در جمع کارکنان این نیرو ضمن تبریک سال جدید، گفت: در چهره شما جوانان، شور، صلابت و ایستادگی در راه هدف موج می‌زند. امنیت، آسایش و اقتدار امروز کشور مرهون تلاش و همت عزیزانی است که شبانه‌روزی وظایف خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند.
وی خدمت تحت لوای فرماندهی فرمانده معظم کل قوا را نعمتی بزرگ دانست و تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا سراغ نداریم که فرمانده، ولی فقیه باشد و این نعمت فقط در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد. ما در قبال فرصت خدمتی که در میهن اسلامی در اختیار داریم، وظیفه خیلی سنگینی بر دوش داریم و باید سربازان راستین و واقعی باشیم.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ایران اظهار کرد: مقام معظم رهبری پدافند هوایی را اولویت اول در دفاع از کشور معرفی کردند؛ این اولویت اول بودن وظایف و مسئولیت‌های زیادی به همراه دارد و می‌طلبد که ما وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.
فرمانده کل ارتش ایران دستاوردهای دفاعی این کشور را تشریح کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.03.2022
فرمانده کل ارتش ایران دستاوردهای دفاعی این کشور را تشریح کرد
امیر سرتیپ صباحی‌فرد اطلاعات و عملیات را در بالا بردن توان رزمی موثر دانست و خاطرنشان کرد: علت اینکه دشمنان جرات نگاه چپ به آسمان جمهوری اسلامی ایران را ندارند اقتداری است که به واسطه نیروی انسانی مومن، متخصص و تجهیزات بومی برای کشور ایجاد شده است. امروز بدون وابستگی به خارج از مرزها، قطعات سامانه‌های پدافندی را تولید می‌کنیم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی در پایان گفت: منطقه پدافند هوایی جنوب به دلیل دارا بودن شرایط خاص، از حساس‌ترین مناطق پدافند هوایی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала