رئیس ستاد سفر قشم: جمعیت قشم در نوروز چهار برابر شد +عکس، ویدئو

© Sputnik / Shiva Abshenassغار خربس در جزیره قشم خلیج فارس
غار خربس در جزیره قشم خلیج فارس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2022
اشتراک
بیش از ۵۰۰ هزار گردشگر در ۱۰ روز گذشته به قشم سفر کردند.
به گزارش اسپوتنیک، افشار فتح‌الهی، رئیس ستاد سفر قشم صبح یکشنبه ۷ فروردین در تشریح وضعیت تردد مسافران نوروزی به جزیره قشم گفت: "حجم بالای ورود میهمانان و گردشگران به جزیره قشم به نحو شایسته‌ای از سوی کمیته‌های ۱۳ گانه ستاد سفر قشم و دیگر نهادهای خدمات‌رسان شهرستان مدیریت ‌شده و اندک کمبودها در برابر حجم بالای خدمات، طبیعی است.
وی همچنین اعلام کرد با اصلاح نقاط حادثه‌خیز در مسیر راه‌های مواصلاتی جزیره قشم پیش از شروع تعطیلات پایان سال، خوشبختانه تا به امروز هیچ تصادف منجر به فوت در این جزیره نداشتیم. و امیدواریم همه رانندگان وسایل نقلیه با احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تلاش کنند تا پایان سال و در طول سال هم با حادثه‌ای که منجر به جان باختن هموطنانمان شود، مواجه نشویم.
کاربران عنوان می‌کنند شهرهای جنوبی ایران بسیار زیبا هستند و به دلیل اینکه در فصل بهار آب و هوای مناسبی دارند گردشگران داخلی این کشور و خارجی ترجیح می‌‌دهند در این فصل به جنوب ایران سفر کنند و از نقاط این منطقه دیدن کنند و از سفر خود لذت ببرند. کاربرانی معتقدند از آن جهت که این گردشگران جنبه‌ی اقتصادی برای هر منطقه دارند بایستی مسئولین اقدامات و تدارکات لازم را ببینند و خدمات مناسبی به مسافران ارائه دهند.
جمعی از کاربران امیدوارند با پایان تعطیلات نوروزی، پیک جدیدی از کرونا در کشور ایران شروع نشود و مسافران به سلامت خود و سایر مسافران توجه کنند و واکسینه شدنشان را دلیلی برای بی‌توجهی به این مسائل ندانند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала