در سال 1400، نرخ تورم در ایران چقدر بود؟

© Photo / IRNAبانک برتر ایران معرفی شد
بانک برتر ایران معرفی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2022
اشتراک
در اسفند ماه ١٤٠٠ عدد شاخص کل برای خانوارهای کشور به ٤٠١, ٥ رسید که نسبت به ماه قبل ١.٣ درصد افزایش نشان می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مرکز آمار ایران در اسفند ماه ١٤٠٠ عدد شاخص کل برای خانوارهای کشور (١٠٠=١٣٩٥) به ٤٠١, ٥ رسید که نسبت به ماه قبل ١.٣ درصد افزایش نشان می‌دهد. در این ماه بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای کشور مربوط به استان یزد با ٢.٢ درصد و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان‌های اردبیل و سیستان و بلوچستان ٠.٦ درصد است.
در ماه اسفند بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای کشور مربوط به استان یزد با ٢, ٢ درصد و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان‌های اردبیل و سیستان و بلوچستان ٠.٦ درصد است.
درصد تغییر شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) برای خانوارهای کشور ٣٤, ٧ درصد می‌باشد. بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان مازندران (٤١.٨ درصد) و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان (٢٦.٨ درصد) است.
آمریکایی ها: بایدن به خاطر حمله پهپادی به کابل در دادگاه لاهه محاکمه شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2022
بایدن: تورم بی سابقه در آمریکا، مرتبط با تحریم های ضد روسیه است
نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به اسفند ماه ١٤٠٠ برای خانوارهای کشور به عدد ٤٠, ٢ درصد رسید. بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد (٤٨.٢ درصد) و کمترین آن مربوط به استان همدان (٣٦.٣ درصد) است.
در اسفند ماه ١٤٠٠ عدد شاخص کل برای خانوارهای شهری (١٠٠=١٣٩٥) به ٣٩٦, ٦ رسید که نسبت به ماه قبل ١.٢ درصد افزایش نشان می‌دهد. در این ماه بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای شهری مربوط به استان‌های ایلام و یزد با ٢.٣ درصد و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ٠.١ درصد است.
درصد تغییر شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) برای خانوارهای شهری کشور ٣٤, ٥ درصد است. بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه خانوارهای شهری مربوط به استان مازندران (٤١.٤ درصد) و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان (٢٧.١ درصد) است.
نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به اسفند ماه ١٤٠٠ برای خانوارهای شهری به عدد ٣٩, ٧ درصد رسید. بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه مربوط به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد (٤٦.٦ درصد) و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان (٣٦.٦ درصد) است.
سیّد ابراهیم رئیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.01.2022
جزئیات آخرین آمار نرخ تورم در ایران
در اسفند ماه ١٤٠٠ عدد شاخص کل برای خانوارهای روستایی (١٠٠=١٣٩٥) به ٤٢٩, ٢ رسید که نسبت به ماه قبل ١.٦ درصد افزایش داشته است. در این ماه بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای روستایی مربوط به استان لرستان با ٢.٨ درصد و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان گیلان با ٠.١ درصد می‌باشد.
درصد تغییر شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) برای خانوارهای روستایی ٣٥, ٨ درصد می‌باشد. بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان‌های مازندران و کهگیلویه و بویراحمد (٤٢.٥ درصد) و کمترین آن مربوط به استان همدان (٢٦.٢ درصد) است.
نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به اسفند ماه ١٤٠٠ برای خانوارهای روستایی به عدد ٤٢, ٨ درصد رسید. بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد (٥١.٥درصد) و کمترین آن مربوط به استان همدان (٣٥.٢ درصد) است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала