چهل و دو فوتی کرونا در ایران

© AP Photo / Ebrahim Norooziجانباختگان ناشی از ویروس کرونا
جانباختگان ناشی از ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2022
اشتراک
در ایران ۱۵۱۳ نفر در ICU بستری هستند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "مهر"، وزارت بهداشت ایران اعلام کرد متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۶۳ نفر رسید.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۹۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۵۰ نفر از آنها بستری شدند.
تعداد قربانیان ویروس کرونا در چین رو به افزایش است: اعلام رقم جدید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2022
شانگهای چین در پی افزایش مبتلایان به کرونا، قرنطینه شد
مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۵۴ هزار و ۳ نفر رسید. متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۶۳ نفر رسید.
خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۸۵۸ هزار و ۷۷۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. یک هزار و ۵۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
تا کنون ۴۹ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۴۲۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۰۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала