ویل اسمیت مجری مراسم را با مشت زد + فیلم

© AP Photo / Matt Saylesخبر خوش در دوره کرونا: مراسم اعطای جوایز اسکار حضوری برگزار می‌شود
خبر خوش در دوره کرونا: مراسم اعطای جوایز اسکار حضوری برگزار می‌شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2022
اشتراک
پرحاشیه ترین و بهت‌آورترین لحظه اسکار دیشب، سیلی بود که کریس راک (کمدین) از ویل اسمیت روی سن خورد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تبویزیونی "ای بی سی"، پرحاشیه ترین و بهت‌آورترین لحظه اسکار دیشب، سیلی بود که کریس راک (کمدین) از ویل اسمیت روی سن خورد. ویل اسمیت بازیگر مشهور هالیوود، هنگامی که مجری کمدین درباره همسر او شوخی کرد روی سن رفت و به صورت مجری سیلی زد.
راک با جیدن اسمیت همسر ویل درباره مدل موهای او (که از ته زده بود) شوخی کرد و گفت امیدوارم در جی آی جو 2 او را ببیند. اشاره به فیلمی با بازی دمی مور در دهه هشتاد درباره یک سرباز زن که موهایش را از ته زده بود.
با اینکه اسمیت در ابتدا به این شوخی خندید اما به نظر می آید جیدن که به دلیل یک بیماری مجبور به زدن موهایش شده چندان از این شوخی خوشش نیامده است. لحظاتی بعد اسمیت روی صحنه آمد و سیلی محکمی به صورت کریس راک زد و بعد از نشستن با فریاد گفت: "اسم زن من را به زبان کثیفت نیاور".
در حالی که در ابتدا همه فکر می کردند این یک شوخی است، اما فریادهای اسمیت و هشدار او به راک نشان داد که ماجرا جدی شده است. کار به جایی رسید که در نسخه پخش شده در تلویزیون آمریکا، کارگردان اسکار صدای صحنه را کاملا قطع کرد.
جادا پینکت، همسر ویل اسمیت، به علت بیماری آلوپسی دچار ریزش مو و کچلی شده است. پس از این اتفاق و در طی وقفه تبلیغاتی در جریان مراسم، ویل اسمیت توسط دنزل واشنگتن و تایلر پری کنار کشیده و آرام شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала