بایدن در خماری برنامه های آمریکا را لو داد

© REUTERS / Jonathan Ernstبایدن در خماری برنامه های آمریکا را لو داد
بایدن در خماری برنامه های آمریکا را لو داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.03.2022
اشتراک
یکی از انتقاداتی که مخالفین بایدن مدام مطرح می کنند این است که وی با مریضی پیری مزمن و کهولت سن شدید مواجه است و معمولا این شرایط جسمانی روی عملکرد او به عنوان رئیس جمهوری تاثیر می گذارد.
اسپوتنیک - منتقدین وی اذعان دارند برخی هستند که سن و سال بالایی دارند اما بسیار از نظر جسمانی به قول معروف سر حال و قبراق هستند و به این دلیل بحث مطرح شده مربوط به سن و سال ایشان نیست و بیشتر مربوط به شرایط جسمانی و عقلانی او است.
معمولاً هم پزشکان تلاش می کنند با اعطای داروهای تقویتی این شرایط را مقداری تقلیل دهند اما ظاهرا کار آقای بایدن از این چیز ها گذشته و به همین دلیل است که حتی درون تیم او روی اینکه وی بتواند حتی برای یک دوره دیگر در انتخابات پیروز شود خیلی حساب باز نمی کنند.
ایرانی ها حداقل در بحث گفتگوهای وین متوجه این جریان شده اند که مذاکره کننده های آمریکایی معیار تضمین دادن های خود را روی دو سال می بندند یعنی به نوعی آنها خیلی هم اطمینان ندارند که بایدن در چهارسال بعد رئیس جمهوری باشد.
وقتی که وی علیرغم دریافت داروهای ضد خماری معاون اول خود را با همسر خود اشتباه می گیرد و او را بانوی اول آمریکا خطاب می کند دیگر تکلیف روشن است، بقیه اش دیگر نیاز به توضیح ندارد.
ترامپ: بایدن رویای آمریکایی را کشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.03.2022
ترامپ: بایدن "رویای آمریکایی" را کشت
در سفر اخیر بایدن به اروپا وی اشتباه های لفظی زیادی انجام داد که مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفت اما می توان گفت یکی از اشتباهات وی این بود که نقشه های آمریکا درباره روسیه را لو داد.
وی در یکی از سخنرانی های خود که خیلی بسیار گرم شده بود و به یکباره لو داد که ایالات متحده در صدد سرنگونی نظام و ساختار سیاسی روسیه است و بالطبع به دنبال تجزیه و نابودی این کشور می باشد.
گو اینکه دولت آمریکا تلاش کرد این سخنان بایدن و توهین های شخصی وی به رئیس جمهوری روسیه را تصحیح کند، اما به هر حال همه می دانند که وی در خماری بحثی را مطرح کرد که اگر بیدار بود قطعا مطرح نمی کرد.
همین نکته نشان می دهد که تصمیم رئیس جمهوری روسیه برای دفاع از کشور خود و انجام عملیات ویژه در اوکراین بسیار درست بوده و اگر چنین نمی شد چه بسا که آمریکایی ها از طریق عوامل خود در اوکراین که قدرت سیاسی را در این کشور در اختیار دارند کار را به جاهای خیلی باریکتر می کشاند.
بایدن: نمی خواهم با چین جنگ سرد داشته باشم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.03.2022
بایدن اجازه مداخله ناتو در اوضاع اوکراین را صادر کرد
اینکه امروزه ارتش روسیه توانسته به مراکز تحقیقات روی تسلیحات کشتار جمعی علی الخصوص تسلیحات بیولوژیک و شیمیایی دست پیدا کند و متوجه شود که در آنجا تحقیقاتی مبنی بر ایجاد ویروس هایی که از طریق پرنده ها بتوانند آنها را به روسیه منتقل کنند و فقط ژن های روس را هدف قرار دهد می کردند نشان می دهد که نقشه آمریکایی ها بسیار بسیار فراتر از آنچه بسیاری تصور می کردند بوده وهست.
هدف آمریکایی ها فقط سرنگونی نظام حاکم بر روسیه نبوده بلکه هدف نابودی ملت روسیه بوده است.
قطعاً در صورت موفقیت آنها به سمت نابودی دیگر ملت ها هم می رفتند چون تحقیقات در این مراکز فقط روی ژن های روس نبوده بلکه هدف ژن های دیگر نژاد های بشری نیز بوده.
ظاهراً آمریکایی ها دقیقا همان نقشه ها و طرح هایی که هیتلر در جنگ جهانی دوم برای تولید تسلیحاتی که می تواند ژن های خاصی از انسان ها را نابود کند، را ادامه داده اند و حتی شاید بتوان گفت شاگردان و یا فرزندان همان هایی که در آلمان نازی این کارها را می کردند را نیز استخدام کرده اند.
کاخ سفید در واشنگتن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.03.2022
تأثیر نامشخص تحریم ها بر روسیه، آمریکا را مجبور می کند به دنبال راه های دیگری باشد
این بحث بایدن ثابت می کند که علی رغم پروپاگاندای وسیع آمریکایی بر علیه روسیه امروزه این روسیه است که در مقابل طرح آمریکایی جهت نابودی بخشی از بشریت ایستاده و بقای نسل های زیادی از بشریت امروزه گروی موفقیت روسیه در عملیات ویژه خود و نابودی این مراکز تحقیقاتی که برای نابودی نسل های مختلف از بشریت ایجاد شده می باشد.
شاید بی دلیل هم نیست که امروزه ملت های زیادی از دنیا که مسخ تاثیر رسانه های غرب نشده اند از روسیه و عملیات ویژه خود حمایت می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала