نیروهای مسلح روسیه یک انبار موشک اس-300 و بوک را در نزدیکی کی‌یف منهدم کردند

© Sputnik / Ivan Rodionov /  مراجعه به بانک تصاویر انهدام تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین
انهدام تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.03.2022
اشتراک
سخنگوی وزارت دفاع روسیه: تسلیحات دوربرد بسیار دقیق مستقر در دریا انبار سامانه های اس-300 و بوک در 30 کیلومتری کی‌یف را مورد اصابت قرار دادند.
به گزارش اسپوتنیک، سرلشکر ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه در یک نشست خبری گفت: "همچنین تسلیحات دوربرد با دقت بالا مستقر در دریا، یک انبار موشک سامانه‌های موشکی ضدهوایی اس-300 و "بوک" در روستای پلستسکویه در 30 کیلومتری جنوب غربی شهر کی‌یف را منهدم کردند".
کوناشنکوف با بیان این مطلب که ارتش روسیه همچمنین یک پایگاه بزرگ سوخت را در منطقه لووف منهدم کردند، گفت: "در 26 مارس، تسلیحات پرتاب هوایی دوربرد با دقت بالا، یک پایگاه سوخت بزرگ در نزدیکی شهر لووف را که سوخت برای سربازان اوکراینی در مناطق غربی اوکراین و همچنین در نزدیکی کی‌یف تأمین می‌کرد، منهدم کردند".
روسیه بامداد روز پنجشنبه 24 فوریه عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که غیرنظامی سازی اوکراین انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول جنایت های خونین علیه غیرنظامیان در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала