دیدار ایران و لبنان با تماشاگر شد +عکس

© Photo / IRNA تیم ملی فوتبال ایران
 تیم ملی فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.03.2022
اشتراک
دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان در حضور هواداران برگزار خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، هاشمی جواهری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهر مشهد در هفته‌ی گذشته اعلام کرد بنابر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، تیم ملی فوتبال ایران بدون حضور هواداران از تیم لبنان میزبانی می‌کند اما این موضوع روز شنبه ۶ فروردین ماه رد شد.
تیم ملی فوتبال ایران که صعودش به جام جهانی ۲۰۲۲ را قطعی کرده، هفته جاری روز سه‌شنبه ۹ فرودین ماه در آخرین مسابقه‌اش در مرحله مقدماتی در قاره آسیا، به مصاف تیم لبنان خواهد رفت که این دیدار بنابر اعلام مدیر رسانه‌ای تیم ملی، با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
تیم ملی فوتبال ایران در دیدارهای اخیرش که در ورزشگاه آزادی میزبان بوده، در حضور تماشاگران به مصاف حریفان رفته و در مسابقه هفته هفتم مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل عراق هم با حضور هواداران به برتری رسید و صعودش به جام جهانی را قطعی کرد و حالا بنابر موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا، تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه در حضور تماشاگران مقابل لبنان قرار می‌گیرد که پس از پایان این مسابقه نیز قرار است جشن صعود به جام جهانی در حضور هواداران برگزار شود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی همچنین گفت: "ظرفیت حضور تماشاگرها یک سوم ورزشگاه یعنی ۸ هزار نفر خواهد بود. شرایط برای حضور زنان مهیا نشده و احتمال ندارد زنان حضور داشته باشند."
کاربران بسیاری ضمن ابراز خوشحالی از اجازه ورود هواداران برای تماشای بازی تیم‌های ملی ایران و لبنان، عنوان می‌کنند جای تاسف دارد که با بهانه‌های این چنینی هر بار از ورود بانوان به استادیوم‌ها جلوگیری می‌کنند. کاربرانی هم امیدوارند این مسابقه به خوبی برگزار شود و حاضرین پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала